Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh vil bare lige dele den fantastiske nyhed. Vi venter en lille dreng. Jeg vidste det bare og rigtig nok var der den fineste lille tap. Bimse som vi kalder ham var så fin. Alle organer så perfekte ud indtil nu og han var en hel uge foran i størrelse. Min kæreste var også en kæmpe baby så scanningsdamen mente at han nok skulle blive stor som sin far bare rigtig dejlig oplevelse. Nu er det bare med om han skal hedde Frederik (vi har altid sagt at vi skulle have en frederik) eller oliver. Hvad synes i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby84 skriver: Åh vil bare lige dele den fantastiske nyhed. Vi venter en lille dreng. Jeg vidste det bare og rigtig nok var der den fineste lille tap. Bimse som vi kalder ham var så fin. Alle organer så perfekte ud indtil nu og han var en hel uge foran i størrelse. Min kæreste var også en kæmpe baby så scanningsdamen mente at han nok skulle blive stor som sin far bare rigtig dejlig oplevelse. Nu er det bare med om han skal hedde Frederik (vi har altid sagt at vi skulle have en frederik) eller oliver. Hvad synes i?
Tillykke med drengen
Personligt ville jeg nok vælge Oliver, men I skal jo vælge hvad I kan lide.
Ihh tillykke med den dejlige oplevelse Det må være så skønt at vide... Håber de kan se kønnet på vores baby til MD d. 23/12, ellers køber vi også en scanning
Ville vælge Frederik - af den grund at der er ufatteligt mange Oliver'er Men begge navne er vildt søde... Måske ligner han mere det ene end det andet når han kommer ud?
Stort tillykke, er så dejligt at få det afklaret Og vildt at i ligefrem havde det på fornemmelsen Vi havde kun en lille fornemmelse af at det var en pige - og det passede så ikke
Tillykke. Sikke mange drenge der dukker op her i Maj gruppen
Synes begge navne er rigtig gode. Kender både en rigtig sød Frederik og Oliver.
Tillykke drenge er fantastiske Glæder mig sådan til vi skal til MD scanning her den 6 dec, de håber vi at få vide hvad jeg ruger på
N1 skriver: Tillykke med drengen Personligt ville jeg nok vælge Oliver, men I skal jo vælge hvad I kan lide.
tak...jamen oliver er også rigtig fint..godt der er længe til
DinNabo skriver: Tillykke. Sikke mange drenge der dukker op her i Maj gruppen Synes begge navne er rigtig gode. Kender både en rigtig sød Frederik og Oliver.
Ja..det er rigtigt..måske pigerne bare holder sig anonyme lidt endnu
Camillee skriver: Tillykke drenge er fantastiske Glæder mig sådan til vi skal til MD scanning her den 6 dec, de håber vi at få vide hvad jeg ruger på
TAK Kan godt forstå du glæder dig..hvad tror du?
viben skriver: Stort tillykke, er så dejligt at få det afklaret Og vildt at i ligefrem havde det på fornemmelsen Vi havde kun en lille fornemmelse af at det var en pige - og det passede så ikke
Tak i lige måde Ja tror egentlig heller ikke på det med fornemmelser..hvordan pokker skulle man vide det det er bare altid sjovt at gætte lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128