Vi skal have en DRENG!! Vidste det ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. november 2011

baby84

Åh vil bare lige dele den fantastiske nyhed. Vi venter en lille dreng. Jeg vidste det bare og rigtig nok var der den fineste lille tap. Bimse som vi kalder ham var så fin. Alle organer så perfekte ud indtil nu og han var en hel uge foran i størrelse. Min kæreste var også en kæmpe baby så scanningsdamen mente at han nok skulle blive stor som sin far bare rigtig dejlig oplevelse. Nu er det bare med om han skal hedde Frederik (vi har altid sagt at vi skulle have en frederik) eller oliver. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

N1

baby84 skriver:

Åh vil bare lige dele den fantastiske nyhed. Vi venter en lille dreng. Jeg vidste det bare og rigtig nok var der den fineste lille tap. Bimse som vi kalder ham var så fin. Alle organer så perfekte ud indtil nu og han var en hel uge foran i størrelse. Min kæreste var også en kæmpe baby så scanningsdamen mente at han nok skulle blive stor som sin far bare rigtig dejlig oplevelse. Nu er det bare med om han skal hedde Frederik (vi har altid sagt at vi skulle have en frederik) eller oliver. Hvad synes i?

Tillykke med drengen 

Personligt ville jeg nok vælge Oliver, men I skal jo vælge hvad I kan lide.

Anmeld

22. november 2011

NNL

Ihh tillykke med den dejlige oplevelse Det må være så skønt at vide... Håber de kan se kønnet på vores baby til MD d. 23/12, ellers køber vi også en scanning

Ville vælge Frederik - af den grund at der er ufatteligt mange Oliver'er Men begge navne er vildt søde... Måske ligner han mere det ene end det andet når han kommer ud?

Anmeld

22. november 2011

viben

Stort tillykke, er så dejligt at få det afklaret  Og vildt at i ligefrem havde det på fornemmelsen  Vi havde kun en lille fornemmelse af at det var en pige - og det passede så ikke

Anmeld

22. november 2011

DinNabo

baby84 skriver:

Tillykke. Sikke mange drenge der dukker op her i Maj gruppen

Synes begge navne er rigtig gode. Kender både en rigtig sød Frederik og Oliver.

Anmeld

22. november 2011

Camillee

Tillykke
drenge er fantastiske  
Glæder mig sådan til vi skal til MD scanning her den 6 dec, de håber vi at få vide hvad jeg ruger på

Anmeld

22. november 2011

baby84

N1 skriver:

Tillykke med drengen 

Personligt ville jeg nok vælge Oliver, men I skal jo vælge hvad I kan lide.

tak...jamen oliver er også rigtig fint..godt der er længe til

Anmeld

22. november 2011

baby84

DinNabo skriver:

Tillykke. Sikke mange drenge der dukker op her i Maj gruppen

Synes begge navne er rigtig gode. Kender både en rigtig sød Frederik og Oliver.

Ja..det er rigtigt..måske pigerne bare holder sig anonyme lidt endnu

Anmeld

22. november 2011

baby84

Camillee skriver:

Tillykke
drenge er fantastiske  
Glæder mig sådan til vi skal til MD scanning her den 6 dec, de håber vi at få vide hvad jeg ruger på

TAK   Kan godt forstå du glæder dig..hvad tror du?

Anmeld

22. november 2011

baby84

viben skriver:

Stort tillykke, er så dejligt at få det afklaret  Og vildt at i ligefrem havde det på fornemmelsen  Vi havde kun en lille fornemmelse af at det var en pige - og det passede så ikke

Tak i lige måde Ja tror egentlig heller ikke på det med fornemmelser..hvordan pokker skulle man vide det det er bare altid sjovt at gætte lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.