Hvad spiser I i aften???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Doktor Doolittle

Jeg er blank, nogle gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

3rollinger

Nope!!

Men har lyst til boller i karry

Anmeld

18. februar 2009

Heidi.

Vi spiser krebinetter, men frisk pasta og salat og hvidløgsdressing... Ved godt det er en lidt underlig sammensætning, men det er det børnene kan li

Anmeld

18. februar 2009

st

Måske lidt for sent, men ellers inspiration til i morgen. Vi har fået aspargessuppe med kødboller i. Det er et hit her i huset.

st

Anmeld

18. februar 2009

Stumpen

Vi har fået kartofler og frikadeller oppe ved min moar og Mathilde vil bare ikke spise oppe ved hende fordi hun ved der er is bagefter
Herhjemme er hun heller ikke for god til at spise aftensmad, men LIDT plejer da der er glide ned...
og hun mærker jo at bedste ynker lidt.....
Så det var to mod en i dag, men jeg vandt...

Anmeld

18. februar 2009

Charlie

Vi har faaet noget saa fantasiloest som rugbroed. Men Marcus faar varm mad ude i boernehaven hver dag, saa jeg synes, det er ok

Noget der forresten er blevet et hit herhjemme, til en anden gang, du skulle vaere fantasiloes, er enten groenne ris eller safran ris. Det smager VILDT godt. Sig til, hvis du skal have en opskrift. Det er super nemt at lave, og saa kan man jo servere, hvad man har lyst til dertil, men til de groenne ris har vi faaet mexikanske pandekager, og til safran risene fik vi appelsinmarineret kylling med svampesovs (en caraibisk ret) Men som sagt, saa kan man jo servere lige hvad man har lyst til til risene. Jeg bliver lige noedt til at sige det igen, de smager FANTASTISK!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.