Utilpas i uge 30 :(.. Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. november 2011

DenLykkelige

Jeg er i uge 30 nu, og begynder at få det skidt her til aften..

- Koldsved, men ikke hele tiden..
- Ødemer i arme/hænder, og små snurren..
- Og så gør min mave "ondt" når jeg bevæger mig.. Sådan over navlen gør det ondt når jeg bevæger mig..

Burde jeg ringe til jordmoder?

Er der nogen af jer der har prøvet det før i jeres graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

VIPpigen

Jeg ville nok lige give dem et kald... Bare for en sikkerhedsskyld..... Hellere en gang for meget, end en gang for lidt

Giv lige update

Anmeld

21. november 2011

Ems30

Uh, det lyder ikke rart. Giv endelig en update med hvad du gør...

Anmeld

21. november 2011

DenLykkelige

VIPpigen skriver:

Jeg ville nok lige give dem et kald... Bare for en sikkerhedsskyld..... Hellere en gang for meget, end en gang for lidt

Giv lige update

Ringede derind, og fik pænt a vide de ikke gad at se mig.. Det var sent på aftenen, og garanteret bare influenza..

Vil nu mene at influenza ikke give spontane ødemer, og ondt i maven når man bevæger sig..

Og hun sagde at det var nok influenza "Som jeg jo alligevel ikke vil have ind på min afdeling!".. Hvad er det for noget at sige??

Synes ærligtalt ikke det var så pænt sagt..  Blev godt nok lidt ked af det...

Anmeld

21. november 2011

DenLykkelige

Ems30 skriver:

Uh, det lyder ikke rart. Giv endelig en update med hvad du gør...

Ringede derind, og fik pænt a vide de ikke gad at se mig.. Det var sent på aftenen, og garanteret bare influenza..

Vil nu mene at influenza ikke give spontane ødemer, og ondt i maven når man bevæger sig..

Og hun sagde at det var nok influenza "Som jeg jo alligevel ikke vil have ind på min afdeling!".. Hvad er det for noget at sige??

Synes ærligtalt ikke det var så pænt sagt.. Blev godt nok lidt ked af det...

Anmeld

21. november 2011

Ems30

DenLykkelige skriver:

Synes ærligtalt ikke det var så pænt sagt.. Blev godt nok lidt ked af det...

Åh, nogen gange er de bare så usympatiske. Jeg håber du kan sove i nat, og så må du se om det bliver værre eller bedre i morgen, og ringe igen. Jeg krydser fingre for dig. Godnat

Anmeld

21. november 2011

DenLykkelige

Ems30 skriver:

Åh, nogen gange er de bare så usympatiske. Jeg håber du kan sove i nat, og så må du se om det bliver værre eller bedre i morgen, og ringe igen. Jeg krydser fingre for dig. Godnat

Ja usympatisk er vist meget godt beskrevet..

Godnat..

Anmeld

22. november 2011

VIPpigen

DenLykkelige skriver:

Synes ærligtalt ikke det var så pænt sagt..  Blev godt nok lidt ked af det...

WHAT........ Ej sikke en ko..... For mig lyder det ikke som en influenza...

Hold da fast. Håber det er blevet bedre i dag. Ellers ville jeg nok give egen læge et kald

Anmeld

22. november 2011

Carslund

hvad er det dog for noget at sige.. Man ringer jo ikke for sjov.

Hvilken fødegang er du tilknyttet.

Den slags finder jeg mig bare ikke i. Føj! Hun kunne i det mindste fortælle dig hvordan du sulle forholde dig videre og om du skulle kontakte din læge,  hvis det blev ved. Jeg ville tage en snak med den jordmoder du har til konsultationer, og sige at du ikke ønsker denne jordmoder (de må have en log) ved en evt fødsel hos dem, da hun gav dig en dårlig oplevelse.. Det er jeg sikker på at hun ville kunne forstå, og det bliver bare noteret i den journal... Det ved jeg at man kan.. Da jeg fødte Aske var jeg så heldig at jeg fik lov til at vælge jordmoder..., og så fik jeg hende jeg havde haft til alle mine konsultationer.. Det er så vigtig at føle sig tryg når man kommer derind!!!!

Anmeld

22. november 2011

MissTas

DenLykkelige skriver:

Jeg er i uge 30 nu, og begynder at få det skidt her til aften..

- Koldsved, men ikke hele tiden..
- Ødemer i arme/hænder, og små snurren..
- Og så gør min mave "ondt" når jeg bevæger mig.. Sådan over navlen gør det ondt når jeg bevæger mig..

Burde jeg ringe til jordmoder?

Er der nogen af jer der har prøvet det før i jeres graviditet?

Hvis ikke det er blevet bedre i dag ville jeg kontakte din egen jordemoder, da de symptomer du nævner er tegn på svangerskabsforgiftning :/ så dårligt at sygehuset sagde sådan til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.