Update på "Min trykhedsscanning" Nu med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

kimfrit

isabellamor skriver:

det bliver da spændende at se hvad du får..

Jeps jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

freiasmor

kimfrit skriver:

Så skal eg bare have lavet min vandra bog eller hvad det nu hedder og så skal jeg til en scanning igen i uge 10 har min læge sagt, så jeg ser den lille prut med 2 ugers mellemrum ind til uge 12 vil dt dejligt.

Du får en fantastisk julegave, det er jeg helt sikker på

åh tror desværre ikke du har ret er så bange for at det ender galt igen så det næsten lige før jeg slet ikke tør blive gravid

Anmeld

21. november 2011

kimfrit

Freismor skriver:

åh tror desværre ikke du har ret er så bange for at det ender galt igen så det næsten lige før jeg slet ikke tør blive gravid

Årh jeg krydser alt hvad jeg kan alligevel, sådan havde jeg det også da vi mistede og vi har jo prøvet det et par gange.

men tag den tid du skal bruge, så skal du nok komme ovenpå igen

Anmeld

22. november 2011

freiasmor

kimfrit skriver:

Årh jeg krydser alt hvad jeg kan alligevel, sådan havde jeg det også da vi mistede og vi har jo prøvet det et par gange.

men tag den tid du skal bruge, så skal du nok komme ovenpå igen

hvor er du sød håber selv lidt på den er der og den så bliver der... kunne være så rart at blive bekræftet i at kroppen altså ingenting fejler, jeg har bare været uheldig med de 3 indtil videre

Anmeld

22. november 2011

kimfrit

Freismor skriver:

hvor er du sød håber selv lidt på den er der og den så bliver der... kunne være så rart at blive bekræftet i at kroppen altså ingenting fejler, jeg har bare været uheldig med de 3 indtil videre

Ja det var også det min læge sagde, at nogle gange kunne man bare være uheldig, selvom ens krop var helt fint.

Men det gør det jo ikke mindre ondt af, og så synes jeg det er ringe trøst, at man bare må sige til sig selv, når ja der måtte jo have været noget galt med barnet siden vi mistede

Men jeg  alt for at det er din tur næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.