I min mave gemmer der sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2011

viben

...En lille dreng!!

Det er så vildt at vide! Vi tog ind til en impulsiv scanning hos lillekbh'er, og havde ikke regnet med at få kønnet at vide (De vil først sige det når man er 18+)

Men manden der scannede mig spurgte om vi ville vide det hvis man kunne se det, og der var ingen tvivl om kønnet

Det er så vildt og pludselig meget mere virkeligt.. Nu er den'en en han

Alle målene passede med hvor langt henne jeg er, og så viste han mig at moderkagen vender ind mod ryggen, så han mente at jeg burde kunne mærke liv om 1-2 uger  Er så glad og ville lige dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Kruse90

ihh stort tillykke
Det bliver meget mere personligt

Anmeld

22. november 2011

N1

Tillykke 

Anmeld

22. november 2011

NNL

Ahh der var opdaetringen

Hvor er det bare fantastisk Både at HAN har det godt, men også at de kunne se hvad det bliver allerede Stort tillykke med det!!!

Anmeld

22. november 2011

viben

Tak skal i have  Er stadig helt oppe og ringe, ville ønske at vi havde råd til at shoppe det hele lige nu

Anmeld

22. november 2011

DinNabo

viben skriver:

...En lille dreng!!

Det er så vildt at vide! Vi tog ind til en impulsiv scanning hos lillekbh'er, og havde ikke regnet med at få kønnet at vide (De vil først sige det når man er 18+)

Men manden der scannede mig spurgte om vi ville vide det hvis man kunne se det, og der var ingen tvivl om kønnet

Det er så vildt og pludselig meget mere virkeligt.. Nu er den'en en han

Alle målene passede med hvor langt henne jeg er, og så viste han mig at moderkagen vender ind mod ryggen, så han mente at jeg burde kunne mærke liv om 1-2 uger  Er så glad og ville lige dele det med jer

Hvor er det fedt! Tillykke. Dejligt med et scanningssted, som ikke koster alverden

Anmeld

22. november 2011

Camillee

Tillykke  Hvor er det altså skønt (:

Anmeld

22. november 2011

viben

Tak begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.