Risikovurdering ved nf...?.. Hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Sille86

Var til nf i dag, og fik risikovurderingen for downs syndrom på 1:700.... Syntes der er enormt høj risiko...? Er det bare mine hormoner der gør mig mega nevøs eller er det en forholdsvis normal vurdering..? Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Carl-Emil's mor

Sille86 skriver:

Var til nf i dag, og fik risikovurderingen for downs syndrom på 1:700.... Syntes der er enormt høj risiko...? Er det bare mine hormoner der gør mig mega nevøs eller er det en forholdsvis normal vurdering..? Knuser

Sagde de ikke til dig du ikke kan bruge vores andres tal??? Der er jo mange faktorer der spiller ind så vil slet ikke nævne mit tal

Anmeld

21. november 2011

Sille86

Nej det har de ikk sagt noget om...

Anmeld

21. november 2011

baby012

Sille86 skriver:

jeg fik a vide at så længe tallet ikke er under 1:300 så er der ikke noget at være  bange for  

så tag du det bare roligt  

mit tal var 1:22210 men jeg er jo også meget und, og det spiller jo også ind i tallet ..  

de skulle nok have sagt hvis der havde været noget at være bekymret for  men kan godt huske man var nervøs dengang.. det var jeg også med mit tal fordi mange havde meget højere tal 

Anmeld

21. november 2011

Gaia

Sille86 skriver:

Det er da lav risiko. Så længe du er over de 300 så kan du være helt rolig.  

Anmeld

21. november 2011

Sille86

Jeg var os 20 da jeg ventede Johann, og der var der slet ikke noget at være nervøs for, og man kan sige jeg er kun 24 nu... Men mon ikk alt er som det skal være... Tusinde tak for dit svar, det gør min mindre nervøs.. Krammer

Anmeld

21. november 2011

Muffinmus

fik 1:1000 og det har jeg det fint med, dvs jeg skal regnedmed en downs procent på ingentimg stort set....

Anmeld

21. november 2011

Klumpe-dumpe

Sille86 skriver:

Nej du skal skam ikke være bekymret

På nogen sygehuset siger de tallende i 100érede og andre steder siger de det i 1000érne. Så længe tallet, lige meget hvad de regner i, er OVER 300, er der ingen ko på isen.

Tænk på at du putter 699 hvide kugler og 1 rød kugle i en bøtte, du lukker øjnene og trækker så en kugle, hvor stor sandsyndlighed er der for du trækker den røde kugle?

så nyd du bare din graviditet

ps. mit tal var 1:44 og sidder nu min en sund og rask datter på knap 3 år.

Anmeld

21. november 2011

Carslund

Hej..

Hvis de var bekymrede havde de selvfølgelig gjort opmærksom på det, men jeg er af den type der spørg alle mine veninder og sammenligner...

Hvis det var mig der fik det tal serveret uden en forklaring ville jeg kontakte min jm med det samme.. Jeg syns det var et lavt tal, og bare for at få ro på bekymringerne.

Klart din alder spiller ind.. men jeg er 30 år og fik min første da jeg var 28. Der var tallet 1:15000 og noget, og nu som 30 årig 1:14000 og noget...

Bare min mening

pøj pøj!!!!

Anmeld

21. november 2011

Sille86

Årh hvor er det skønt med jeres svar.. Det betyder meget mere end i lige tror... Har fået en anden ro i maven... Tusinde tak.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.