Anonym skriver:
Hvor meget går I egentlig op i alle de 'regler' der er ved graviditet.. Altså mht hårfarvning, brug af cremer og make up?
jeg er meget afslappet.
Jeg fik at vide at et ½ glas vi i ny og næ var ok. sprut og andet slags alkohol har jeg holdt mig fra. Min læge sagde 3 glas i løbet af en graviditet og med det mente han ikke "pokaler" men alm glas.
rygning er uacceptabelt efter min mening.
vedr hårfarve har jeg fået lavet hættestriber ved en frisør. På den måde kom min hud ikke i kontakt med hårvarven og under hele forløbet havde de den udsuger på, så jeg ikke åndede gasserne ind.
Jeg har brugt lidt dyrere hudplejprodukter end jeg plejer (bilder mig ind de er sundere) og bruger ikke parfume med mindre jeg skal noget socialt og så var det kun på tøjet... vedr prudukter fra Neutral, så følte jeg virkelig ikke at mit hår og min hud var ren og det syns jeg var ligeså slemt, så valgte at bruge noget andet jeg fandt i matas...
Det hele for at "gøre det rigtige"... Jeg har jo flere gange vasket op med opvaskemiddel og mit hjem med ajax u hansker og det har jeg ikke tænkt over.. Jeg er at den type at man ikke skal overdrive ting, men dagligdagen skal jo også hænge sammen.
Kender nogen der fx ikke vil tage til århus by der der er meget forurening i.f.t. ude på landet hvor jeg bor. Der er nogen der ikke vil gå ud i solen, fordi de så skal have solcreme på.. Det syns jeg er for meget.. men det er deres valg...
til gengæld vil jeg måske ikke spise vingummi med farvestoffer i... Vi er alle forskællige. Det værste er næsten diskutionen mellem mødre om hvad men må og ikke må... og div argumenter for og imod.
Gør hvad du syns er rigtig... Hvis du lytter til det alle du kender gør, ender du med ikke at kunne fortage dig noget som helst..

Anmeld