Regler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget går I egentlig op i alle de 'regler' der er ved graviditet.. Altså mht hårfarvning, brug af cremer og make up?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hvor meget går I egentlig op i alle de 'regler' der er ved graviditet.. Altså mht hårfarvning, brug af cremer og make up?

Alting med måde

Anmeld

21. november 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

make-up gik jeg ikke op i.. Bruger ikke creme generelt.. Men hårfarvning holdte jeg mig helt fra.. Men generelt går jeg ikke så meget op i "reglerne"

Ting jeg holdte mig fra:

Hårfarvning
Rygning ( ryger slet ikke )
Alkohol
For røgfyldte lokaler
Diskoteker

Anmeld

21. november 2011

Kris89

da jeg var gravid gik jeg ikke op i det. (mistede desværre men tror ærligt ikke det var min fejl)

jeg arbejder i landbruget, arbejder mange timer, bruger sjælendt makeup og parfume (duften af ko er bedre)

men går ikke op i et og kommer ikke til det...

sys det hele er skruet gevaldigt op med alle de ting man ikke må. som om man er døden nær fordi man er gravid...

selvf. kun min mening

Anmeld

21. november 2011

lio

Jeg går ikke for meget mere op i det end jeg plejer, er allergiker så kan i forevejen ikke tåle for meget.men alt med måde... dog ville jeg ikke farve hår og lign.

Anmeld

21. november 2011

Valle81

Man skal huske det er anbefalinger og vejledning og man skal bruge sin sunde fornuft

Jeg var ganske afslappet og levede mit liv som jeg plejede og det lever vist op til de fleste anbefalinger

Anmeld

21. november 2011

fru G

Hvad med krydret mad? Jeg tænker på fx chili, hvidløg, cayenne og tabasco...

Anmeld

21. november 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Går kun op i det med alkohol. Altså dvs. at jeg ikke drikker.

Jeg går med make up, og jeg bruger creme som det passer mig. Jeg synes altså også at man kan blive for sippet.

Anmeld

21. november 2011

Laura.

IsabellaCiinea skriver:

Alting med måde

Det samme her.

Anmeld

21. november 2011

Carslund

Anonym skriver:

jeg er meget afslappet.

Jeg fik at vide at et ½ glas vi i ny og næ var ok. sprut og andet slags alkohol har jeg holdt mig fra. Min læge sagde 3 glas i løbet af en graviditet og med det mente han ikke "pokaler" men alm glas.

rygning er uacceptabelt efter min mening.

vedr hårfarve har jeg fået lavet hættestriber ved en frisør. På den måde kom min hud ikke i kontakt med hårvarven og under hele forløbet havde de den udsuger på, så jeg ikke åndede gasserne ind.

Jeg har brugt lidt dyrere hudplejprodukter end jeg plejer (bilder mig ind de er sundere) og bruger ikke parfume med mindre jeg skal noget socialt og så var det kun på tøjet... vedr prudukter fra Neutral, så følte jeg virkelig ikke at mit hår og min hud var ren og det syns jeg var ligeså slemt, så valgte at bruge noget andet jeg fandt i matas...

Det hele for at "gøre det rigtige"... Jeg har jo flere gange vasket op med opvaskemiddel og  mit hjem med ajax u hansker og det har jeg ikke tænkt over.. Jeg er at den type at man ikke skal overdrive ting, men dagligdagen skal jo også hænge sammen.

Kender nogen der fx ikke vil tage til århus by der der er meget forurening i.f.t. ude på landet hvor jeg bor. Der er nogen der ikke vil gå ud i solen, fordi de så skal have solcreme på.. Det syns jeg er for meget.. men det er deres valg... til gengæld vil jeg måske ikke spise vingummi med farvestoffer i... Vi er alle forskællige. Det værste er næsten diskutionen mellem mødre om hvad men må og ikke må... og div argumenter for og imod.

Gør hvad du syns er rigtig... Hvis du lytter til det alle du kender gør, ender du med ikke at kunne fortage dig noget som helst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.