Sat igang, fordi I gik overtid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blev du sat igang, da du fødte på 14. dagen eller senere efter termin?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.234 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Som følge af Diana's afstemning, bliver jeg helt vildt nysgerrig, når jeg ser at 7% har født på 14. dagen efter termin og 7% har født senere end 14. dagen fra termin.

Er I så sat igang, eller er det startet på naturlig-vis?

Bare for at udvidde undersøgelsen en smule.

(og VE-STØV til Diana)

Spørge-Zafir...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Stumpen

Lidt snyd, men tastede 14.dagen..
Jeg blev sat i gang på 12.dagen pga. manglende fostervand -de ville have ventet til 15.dagen pga. at det var en mandag.. Men fødte på 14.dgen...
Anja..

Anmeld

18. februar 2009

Musen5

Jeg vil sige sådan lidt både og....

Med den store gik jeg ca 14 dage over, men gik halvt om halvt igang ad mig selv... Med den lille blev jeg sat igang på terminsdatoen og han var så ude dagen efter

/Musen5 11+6

Anmeld

18. februar 2009

Bamseboet :D

blev sat igang 14 dage over tid, og Bjørn kom til verden ved akut kejsersnit 16 dage over tid...

mon den lille fyr hyggede sig inde i moars mave, siden vi måtte tvinge ham ud

Anmeld

18. februar 2009

JulieE

Jeg blev sat igang på Hvidovre da jeg var præcis 14 dage over tid med Line. Det vidste sig jeg var 4 cm åben, så jeg var gået igang af mig selv i løbet af et par dage eller to Men der blev prikket bhul på fosterhinden og 4 tinmer og 12 min senere lå der en lille mørkhåret trold på min mave...
Ifølge svigermor skulle faren have samme behandling, så jeg tror det er noget med en familie

Knus fra
Julie -som glæder sig til underboen bliver sat igang (og føder næste torsdag) Skal ned og dikke baby

Anmeld

18. februar 2009

DK

Jeg fødte 17 dage før termin. Kirstine var 3550 g. og 53 cm, så det var dejligt hun ikke blev der til 14 dage over termin

Anmeld

19. februar 2009

Idas_mor

Jeg fødte min første 19 dage over termin, blev sat i gang da jeg var 42+1 og det tog lige lidt at få den unge dame ud -allerede den gang var hun stadig som et æsle...

Lillebror kom ud 41+4 af sig selv, var ellers nået der til at jeg ikke troede jeg kunne gå i gang af mig selv og havde indstillet mig på igangsættelse...

Mvh Anita

Anmeld

19. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang fødte jeg 14 dage før tid. Blev godt nok sat i gang 1½ døgn efter vandafgang, da jeg ikke fik veer.

Anden gang fødte jeg 2 dage over tid.

Anmeld

19. februar 2009

monstar99

skulle være et andet valgskulle sættes ugan mandag d 2/2 men tog fødegangen med mave smerter (ikke veer) natten mellem lørdag og søndag fik jeg et akut kejsersnit. Så orficelt fik jeg kejsersnit dagen iden jeg skulle sættes igang også selv om jeg så kun ville have været gået 12dage overtid.
Men dag 14 var jo nytårsaftensdag og der sætter man jo ikke igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.