Bløder- lidt hjælp fra jer som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Er 5 uger henne eller mere og er begyndt at bløde.

Det startede igår, men jeg vil gerne høre om man kan se på en test og sammenligne den med de andre jeg tog da jeg opdagede graviditeten, så sammenligne dem og se om stregen er mindre tydlig? Eller går der længere tid før det vises på en test at baby måske er på vej ud??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Risen

Anonym skriver:

Hej tøser.

Det startede igår, men jeg vil gerne høre om man kan se på en test og sammenligne den med de andre jeg tog da jeg opdagede graviditeten, så sammenligne dem og se om stregen er mindre tydlig? Eller går der længere tid før det vises på en test at baby måske er på vej ud??

Tror ikke du skal tage test for at se om du har en spontan abort eller ej, for hvis du har vil homonet være der i nogle tilfælde lang tid efter.. Jeg ville ringe til lægen i morgen hvis jeg var dig, og fortælle ham dine symptomer.. Er det frisk eller gammelt blod? 

Et kæmpe knus og krydser for det bare er lidt blødning som kan være helt normalt 

Anmeld

21. november 2011

baby012

Anonym skriver:

Hej tøser.

jeg blødte selv rigtig meget i starten af min graviditet, så bare rolig, der er ingen grund til at tro det værste allerede.. du kan ikke stole på en g-test før foster er ude.. 

hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen som det første imorgen, og så få det undersøgt .. så kan de tage en blodprøve og se om det er en abort der er igang .. 

håber på det bedste 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Tror ikke du skal tage test for at se om du har en spontan abort eller ej, for hvis du har vil homonet være der i nogle tilfælde lang tid efter.. Jeg ville ringe til lægen i morgen hvis jeg var dig, og fortælle ham dine symptomer.. Er det frisk eller gammelt blod? 

Et kæmpe knus og krydser for det bare er lidt blødning som kan være helt normalt 

Håber det bare er alm blødning, HAr på 9 mdr kun blødt 1 gang og det er 3 mdr siden, nu er jeg så 5-6 uger henne og får pludselig en blødning. Det startede igår aftes, med orange farvet, lidt brunligt, og idag er det mere frisk, det er mindre end hvad mine alm mens engang var. og har haft alm milde mens smerter i maven, muligvis os i ryggen. Men har ikke ondt lige nu og bløder stille og roligt, det er os den forholdsvis lille blødning som gør jeg stadig har håb for at det er oki derinde :/

Vi ringede med vagtlægen igår, han sagde at kom der kraftig blødning og eller smerter skulle vi kontakte vores læge eller gyn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.