hvilke bøger er bare et must at have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.748 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. november 2011

jydeinden

og der tales her om børnebøger

for går lidt og tænker over hvilke børnebøger mine børn ( til den tid) skal have/ ønske sig.. min kære mor er biblotikar og ved hun ville blive skuffet hvis ikke hun måtte købe bøger til evt børnebørn

så hvilke kan i komme i tanke om? ( det må gerne være i pippi osv aldersgruppen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

roenlund

jeg mener jo at rigtig mange af astrid lingrens er musthaves...

og hvem har lavet lort på mit hovede

halfdan rasmussens, hc andersens eventyr er musthaves

Anmeld

21. november 2011

JulieE

jydeinden skriver:

og der tales her om børnebøger

for går lidt og tænker over hvilke børnebøger mine børn ( til den tid) skal have/ ønske sig.. min kære mor er biblotikar og ved hun ville blive skuffet hvis ikke hun måtte købe bøger til evt børnebørn

så hvilke kan i komme i tanke om? ( det må gerne være i pippi osv aldersgruppen)

Astid Lindgren helt sikkert og Ole Lund Kirkegaards bøger (Gummitarzan, Lille Virgil osv) 

I billedbogs kategorien er Halfdans rasmussen ABC og Jacob Martin Strid's bøger (Momors gebis, Mustafas kiosk m.fl) et absolut musthave i min verden 

Anmeld

21. november 2011

jydeinden

roenlund skriver:

jeg mener jo at rigtig mange af astrid lingrens er musthaves...

og hvem har lavet lort på mit hovede

halfdan rasmussens, hc andersens eventyr er musthaves

hmm den der hvem har lavet lort på mit hoved kender jeg vist ikke .. den er vist fra efter min barndom haha

Anmeld

21. november 2011

jydeinden

JulieE skriver:

Astid Lindgren helt sikkert og Ole Lund Kirkegaards bøger (Gummitarzan, Lille Virgil osv) 

I billedbogs kategorien er Halfdans rasmussen ABC og Jacob Martin Strid's bøger (Momors gebis, Mustafas kiosk m.fl) et absolut musthave i min verden 

nårh ja havde helt glemt den der ABC bog

den skal man da have uden tvivl

Anmeld

21. november 2011

JulieE

jydeinden skriver:

nårh ja havde helt glemt den der ABC bog

den skal man da have uden tvivl

Ja, dte er en klassiker. Mine børn kan rigtig mange af rimene udne af og vores eksemplar af den er nærmest læst i laser 

Anmeld

21. november 2011

JulieE

jydeinden skriver:

hmm den der hvem har lavet lort på mit hoved kender jeg vist ikke .. den er vist fra efter min barndom haha

Den hedder "Mulvarpen der ville vide, hvem der havde lavet lort på dens hoved" og en moderne klassiker 

Anmeld

21. november 2011

ano14316

jydeinden skriver:

Mulvarpen der ville vide hvem der havde lagt en lort på den hoved..

den er fra 91.. jeg kan huske den ihvertfald fra jeg var lille.. den er super sød..

Anmeld

21. november 2011

jydeinden

ano14316 skriver:

Mulvarpen der ville vide hvem der havde lagt en lort på den hoved..

den er fra 91.. jeg kan huske den ihvertfald fra jeg var lille.. den er super sød..

hehe den siger mig ikke lige noget, men okay mine forældre læste heller ikke så tit op for mig hvad jeg husker af .. så mere film og den slags hehe

Anmeld

21. november 2011

Stumpen

Must:

Lotte-bøgerne

Totte-bøgerne

Klatremus og andre dyr i hakkebakkeskoven

Folk og røvere i Kardemommeby

Troldeliv-serien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.