tror jeg har veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Christina-pigen91

er 40+4 idag, og har haft smerter med pauser siden kl. 01.00 i nat, og har dem stadig. synes bare de er blevet meget værre, og skal virkelig bare trække vejret dybt når de kommer! men synes bare de er lidt ureglmæssige, så det er vel bare begyndende veer? eller er der nogen der har forstand på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

-Sigrid-

Christina-pigen91 skriver:

er 40+4 idag, og har haft smerter med pauser siden kl. 01.00 i nat, og har dem stadig. synes bare de er blevet meget værre, og skal virkelig bare trække vejret dybt når de kommer! men synes bare de er lidt ureglmæssige, så det er vel bare begyndende veer? eller er der nogen der har forstand på det?

Tja, er kun gravid med min første men over termin+smerter der skal tages dybe vejrtrækninger + at de bliver værre... Det lyder som veer 

Anmeld

21. november 2011

SussieThyssen

Tag tid på dem fx over en halv time og tag så gennemsittet på tiden imellem veerne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2011

Miss Church

Uhhh hvor spændende!  
Husk at komme med en update   

Anmeld

21. november 2011

IngenKoPåIsen

Lyder som om du skal have et held og lykke med den snart forestående fødsel

Anmeld

21. november 2011

Turtles

Hvis du er meget i tvivl så ring til fødegangen og snak med dem..
Da jeg havde veer var jeg IKKE i tvivl..

og håber du snart blir mor..

Anmeld

21. november 2011

Carslund

Glæder mig til at høre hvordan det går...

Jeg fik min bedre halvdel til at tage tid og skrive ned hvornår, hvorlænge.. altså starttidspunkt og antal sek, så kan man tydelig se om der sker fremskrit. + at han føler han er lidt mere med i det...

Jeg blev nemlig sendt hjem efter at jeg blev sat i gang, og derfor skulle der holdes øjne med hvordan det fremskred..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.