Frk P. skriver:
Som overskriften siger: Er i bange? er i ikke bange for at tingene går galt? at barnet ender med at forsvinde ud i ingenting, og at i så står tilbage tomme, og skal starte forfra? Jeg er dødsens angst! Sidst mistede jeg pga. missed abortion. og nu - for en måned siden vandt jeg babyudstyr for 23.000 kr. 1 uge efter testede jeg positivt, og nu har jeg vundet et kurophold til 10.000 kr.. tænker at heldet, skæbnen og gud næppe er SÅÅ gavmilde at jeg også får mit ønskebarn
får svar på fredag, men synes pludselig der er længe til :/

kender det alt for godt, jeg er stadig bange for at miste min lille skat, der går ikke en dag uden at jeg skænker den lille en tanke, og jeg bliver helt panisk hvis jeg ikke mærker hende med min. en times mellemrum
men på trods af en masse ting i løbet af graviditeten som kunne tyde på at nu går det galt, alt fra blødninger til et næsten psykisk sammenbrud af bekymring, så har jeg hende stadig hos mig, men man stopper nok desværre ikke med at bekymre sig, nogensinde, for det er ens kæreste "eje" fra man ser de to streger, og så resten af ens liv..
jeg er sikker på at skæbnen nok skal være SÅ meget med dig at du får dit ønskebarn nu
timingen er jo bare perfekt... 
Anmeld