Bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Blirnokaldrigfru

Som overskriften siger: Er i bange? er i ikke bange for at tingene går galt? at barnet ender med at forsvinde ud i ingenting, og at i så står tilbage tomme, og skal starte forfra? Jeg er dødsens angst! Sidst mistede jeg pga. missed abortion. og nu - for en måned siden vandt jeg babyudstyr for 23.000 kr. 1 uge efter testede jeg positivt, og nu har jeg vundet et kurophold til 10.000 kr.. tænker at heldet, skæbnen og gud næppe er SÅÅ gavmilde at jeg også får mit ønskebarn får svar på fredag, men synes pludselig der er længe til :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Risen

Frk P. skriver:

Som overskriften siger: Er i bange? er i ikke bange for at tingene går galt? at barnet ender med at forsvinde ud i ingenting, og at i så står tilbage tomme, og skal starte forfra? Jeg er dødsens angst! Sidst mistede jeg pga. missed abortion. og nu - for en måned siden vandt jeg babyudstyr for 23.000 kr. 1 uge efter testede jeg positivt, og nu har jeg vundet et kurophold til 10.000 kr.. tænker at heldet, skæbnen og gud næppe er SÅÅ gavmilde at jeg også får mit ønskebarn får svar på fredag, men synes pludselig der er længe til :/

Hej, kan kunne nikke genkendende til dine tanker. Jeg tror slet ikke på jeg er gravid før jeg har set hjerteblink. Jeg mistede også for nogle måneder siden og det var helt omkring uge 8. Så sikker kan man aldrig være. Men prøver at holde det gode humør oppe og så vidt muligt tænke på andre ting end graviditet.. 

Hvor langt var du henne da du mistede? 

Og tillykke med baby udstyret! 

Anmeld

22. november 2011

MissBee

Ja helt vildt, jeg har aldrig været gravid før men har ønsket det i så mange år og nu hvor det er her er jeg bare bange  Hver eneste smerte giver mig en frygt for at noget er galt..

jeg nægter at træne da jeg har læst at det øger risikoen de første 12 uger og ved slet ikke hvordan jeg skulle kunne fungere hvis jeg fik en dårlig nyhed..

Jeg har været til tidlig scanning 5+0 og skal igen 7+0 så håber inderligt der er hjerteblink da je så har læst at risikoen for abort er under 3%

Det der skræmmer mig mest er at jeg ikke har særlig mange tegn på at være gravid...

Ps. stort tillykke med dine fine premier

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

puha det er nogle hårde tanker og følelser man skal gå med jeg mistede sidste gang i .. hm.. 10. uge fik jeg min abort, og i 9 uge fandt de ud af det var galt. så gik læænge godt jeg skal til scanning fredag!

jeg har heller ikke rigtig nogen symptomer, og sidst havde jeg det så dårligt, fyldt med bumser og tissede konstant. nu - ingenting! total underligt! men har levet mit liv normalt, og tænker at er baby ok på fredag, så skal den nok klare sig - nu når jeg ikke har taget særligt hensyn!

krydser fingre for os alle sammen!

Anmeld

22. november 2011

sarahjylland

Jo uanset hvor mange tryghedsscan jeg få så vil jeg altid være nervøs og skeptisk for om tingene nu går galt igen. Der er jo sket nogle gange før såååå... Men fokuser på det positive i det hele og prøv at glem det negative. Det kan lade sig gøre men er skisme svært 

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

jeg er også baare så bange for om det har betydning at jeg har lungebetændelse, og at der kun har været 18 grader omkring mig det sidste døgn.. puha - nu må det godt blive fredag

Anmeld

1. december 2011

benzon

jeg har det ligesom jer og jeg sys os der er lang tid til den 7 nu har jeg ventet over en uge på det og sys den er gået langsomt og jeg håber er som det skal være. for sidst kunne han ikke mærke noget så det håber jeg han kan den 7 og jeg er godt nervøs det er helt vildt

Anmeld

2. december 2011

FrkZier

Jeg tror det er en tanke de fleste gravide går med

Jeg har selv tanken, og er virkelig bange for at skulle miste og har snakket med min veninde som også er gravid og har termin i Juli og hun har det helt ligesom mig. Det bare en rigtig ubehagelig følelse at gå med hele tiden!

- men vi håber på at vi alle for små velskabte babyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.