"Brugt" kat nyt navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Kloster

Hej.

Vi kigger efter "ny" kat. Det må gerne være en hankat der er kastereret og derved en voksen kat. Har så fundet et par stykker, men de hedder jo allerede noget. Og efter min smag ikke så flotte navne, som jeg selv kan komme på

Men kan jeg bare give sådan en kat på 1½-2 år et nyt navn?

Vores hunkat, Mille, lystre sit navn, da vi bruger det ret meget. Hun hedder ikke mis, missen, katten ell lign. Bliver kun kaldt Mille.

Hvad synes I?

Også nogen der ved om vores steriliseret selvstændige hunkat, Mille, kan gå sammen med og acceptere en anden hunkat ell om det skal være en hankat?

Smækker lige et nyt billede ind af min smukke Mille

Ps: Mille's mærke på kinden er en flad lusing fra naboens stride hunkat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

twinny

Da vi hentede en kat fra dyrene beskyttelse fik vi afvide at det skulle være en hankat til vores hunkat, da der er større chance for de kan sammen...

Det gik også fint. Men da vi så ville hente en mere blev det en hunkat og de kunne slet ikk sammen. Så vi måtte aflevere hende tilbage.

sikke en skøn mille.

Anmeld

21. november 2011

Nessie

I kan sagtens give jeres nye "brugte () kat et nyt navn, I skal bare træne lidt med den med godbidder, så finder den hurtigt ud af det.

Det er meget forskelligt med katte, men hvis de begge er neutraliserede burde det ikke være det store problem. De vil selvfølgelig altid skulle se hinanden an og finde ud af rangordnen, men det kommer lidt an på deres personlighed hvordan de reagerer

Held og lykke med den nye kat, når I har bestemt jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.