Str. ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. november 2011

sabrina89

Hvilken str. ble bruger jeres guldklumper? Freja er lige kommet op i str. 3 fordi jeg sys str. 2 sad for stramt om hendes lår, mem sts str. 3 er virkelig stor i forhold til str. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Kofoed.

Vi har brugt 3 i 1½ uge nu, 2 blev nemlig både for stram på lår og mavse

Anmeld

21. november 2011

sabrina89

Kofoed. skriver:

Vi har brugt 3 i 1½ uge nu, 2 blev nemlig både for stram på lår og mavse

Str. 2 passer Freja fint ved maven men hun var begyndt at få mærke af den på lårene. Men sys der er meget stor str. forskel på 2 og 3 i forhold til 1 og 2

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

sabrina89 skriver:

Str. 2 passer Freja fint ved maven men hun var begyndt at få mærke af den på lårene. Men sys der er meget stor str. forskel på 2 og 3 i forhold til 1 og 2

Det synes jeg også, ana kunne kun lige passe 2 på maven, men i 3 var der i starten 1½ cm imellem lukkerne.

Men hendes lår havde røde mærker i et par uger, før hun vægt mæssigt kunne passe 3, så måtte jo pænt vente

Anmeld

21. november 2011

Ka+Ma=Be

Benjamin bruger også størrelse 3 og har gjort det i noget tid nu! Jeg synes også der er forskel på 3'erne alt efter hvilket mærke.  Vi startede med Liberos og er nu tilbage til Vibelle. Jeg har også en pakke 3 fra liddle, men de er meget store i livet.

Anmeld

21. november 2011

morpåthurø

Marius bruger str 3 i vibelle. 4-9 kg. Den har han brugt fra han var 1 måned. Hos os var det ikke fordi at str 2 strammede særligt, men at den ikke kunne suge alt det han tissede. Han kan sove 6 -8 timer om natten og så var han ofte våd med str 2. men nu 6 uger gammel passer str 3 perfekt.

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Lina bruger nr. 2 af bleerne fra Rema1000

Anmeld

22. november 2011

Jemion

Noah-Elias bruger str 3 fra fakta og har brugt dem i en månedes tid efterhånden da han konstant tissede igennem med liberos bleer

Anmeld

22. november 2011

SaNiNa

Vi bruger stadig str 2 fra libero, ang str så er det meget forskelligt fra mærke til mærke da de ikke har samme pasform.

Vi bruger ihverfald str 2 nogle uger endnu tror jeg

Anmeld

22. november 2011

HeidiØ

Her bruger vi str 2 i libero, de fungerer perfekt lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.