Hvad er din mening omkring Herbalife?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.152 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Jose og emils mor

Hej, Jeg har en svigerinde som er startet ud som selvstændig Herbalife konsulent. Jeg syntes personligt det virker som det være løgn og latin.

Er der nogen her som har prøvet det?

Jeg kan huske at det for nogle år siden var meget fremme i div. medier pga. de lovede en masse de ikke kunne holde.

Lad mig høre nogle historier

Mvh Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Hailiesmom11

Jeg har prøvet det og de prøvede også at hverge mig som konsulent og sælger.. og jeg synes ikke det virkede tabte 3 kg over 2 mdr og det var fordi jeg lagde min kost om oveni.. Og så smager deres produkter smager heller ikke særligt godt...

Anmeld

21. november 2011

norenberg

Jeg har prøvet det engang og det er pisse dyrt og smager ikke særlig godt...tabe meget lidt...men min mand og jeg stoppede da vi fik sådan en hamrende hovedpine at vi ikke kunne være nogen steder og måtte proppe os med panodil for at være oppe...og konsulenten sagde i drikker for lidt....men vil da mener at hvis man drikker 3½ l vand ved siden af shakes... drikker man ikke for lidt....

Anmeld

21. november 2011

Kindfed

Produkterne aner jeg ikke noget om, men jeg blev shanghaiet med til et møde for omkring 10 år siden, afholdt af en konsulent, og det var temmelig tydeligt, at det er ligesom pyramidespil. Rent fup. Godt nok er det længe siden, og det var i England, men cheferne er jo de samme.

Anmeld

21. november 2011

lukasmor

ville aldrig udsætte min krop for sådan noget.. Tror ikke en dyt på det!

Anmeld

21. november 2011

merichs

Som nogle af de andre har jeg også prøvet det... Tror jeg tabte 2-3 kg over en periode på 3 mdr hvor de påsotd at man tabte sig ½-1 kg om ugen. Tvivler på at det var pga produktet at jeg tabte mig. Og så smagte det desuden ikke særlig godt

Anmeld

21. november 2011

Hulubulu86

Har ikke proevet det, men staar der ikke paa pakkerne at man skal tage det samtidig med at man skal omlaegge sin kost og dyrke motion?

Tjaaa, jeg tror godt jeg ved hvilke to af de tre ting der saa har en reel virkning

Anmeld

21. november 2011

Sukkerblomst

Jeg kan godt lide det - synes det smager dejligt . Jeg tog det i en lang periode hvor jeg ikke gad at lave morgenmad, blev lidt afhængig af det, men er stoppet med det fordi jeg synes det er for dyrt.

Skal lige siges at jeg ikke tog det for at tabe mig.

Anmeld

21. november 2011

gonefishing

Jose og emils mor skriver:

Hej, Jeg har en svigerinde som er startet ud som selvstændig Herbalife konsulent. Jeg syntes personligt det virker som det være løgn og latin.

Er der nogen her som har prøvet det?

Jeg kan huske at det for nogle år siden var meget fremme i div. medier pga. de lovede en masse de ikke kunne holde.

Lad mig høre nogle historier

Mvh Kristine

pisse dyrt og spild af penge... min mor er typen der prøver ALT og jeg mener ALT. hun drak deres aloe vera drikke og brugte deres tandpaster og jeg fik altid Herbalife i værtindegave... De tog ikke højde for noget, de er jo ikke uddannet indefor det og jeg endte med at udvikle allergi overfor mange af deres ting. 

Anmeld

21. november 2011

Jose og emils mor

Kan se at de fleste deler min holdning. Da jeg hørte om det første gang sagde jeg også at det var et pyramidespil, men det nægter hun. Nej nej, det er bare et arbejde hvor man få flere penge jo flere personer man hiver med ind i det

Hun har ikke engang selv brugt det, med sidder og anbefaler folk at de bare skal betale 1400,- så bliver de glade og tynde!. 

Syntes altså det er totalt useriøst at en person som ingen erfaring har kan være konsulent efter bare 1 mdr. Nå, men det er jo så bare min mening

God aften alle

Mvh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.