Lina er idag 2 mdr og 1 dag.... Altså den tid der flyver bare afsted... Vil gerne at der fandtes en stop-pause-standse knap så man lige kunne skrue tiden lidt tilbage... 
Sp har været her idag... Det var et laaaaaangt besøg....
Vi fik hende vejet og målt.. Hendes vægt siger nu 4500g og længden er næsten 60 cm....
Vægten er okey efter sp's mening.. Hun køre sin egen stil med vægten (Det gjorde Julie også dengang) og ligger lige i underkanten, men sp er okey med vægten... Hun SKAL spise 125 ml 6-7 gange i døgnet... Som jeg forklarede sp, det gør hun ikke, og jeg vil ikke tvinge hende til at spise.. Hun skal spise når hun lyster og hun bliver tilbudt en flaske hver 4. time døgnet rundt...
I weekenden oplevede vi en aften at hun spiste 2 x 125 ml på 2 timer... Der sagde sp, det skal hun bare have lov til... Jeg fatter ikke hvad hun gør ved alt det mad... Hun gylper overhovedet ikke... 
Så kom der et større projekt... Hun er enormt svær at få øjenkontakt med, sp kunne ikke få det, jo efter lang tid hvor Lina gav sig... Når hun får flasken er der ingen problemer... Så der skal arbejdes med øjenkontakt, det synes jeg godt nok vi har gjort lige siden hun kom til verden... Det har bare lige ændret sig inden for de sidste dage, hvorfor det ved jeg ikke.... Jeg bliver enormt SKIDT når sp heller ikke kunne få øjenkontakt med hende... 
Udover øjenkontakten, skal vi arbejde på at få rettet hende nakke/hoved op... Hun har enormt meget fladt hoved.... Det bliver svært, men det skal nok lykkes... Sp kommer så om 3 uger igen, for at følge op på hendes vægt og fladt baghoved/nakke...
Udover det, så skal vi have hende til læge, da der er noget med navlen.... Sp synes det ligner en vorte agtig ting hun har i navlen, det ligner en sårskorpe hvilket det også er, men som ikke falder af eller noget... Den sidder der bare... Der er ikke noget rødmen eller irration omkring området... Sp vil gerne have at vi får lægen til at kigge på det... Hun siger det kan smøre et eller andet stads på... 
Nå ja det var lidt herfra... 
Så kommer der lige nogle billeder og en enkelt video, hvor hun er totalt optaget af striberne på vores sofa, så hun ligger og pludre løs... 
Her er videoen af Lina fra i morges
http://www.youtube.com/watch?v=FllnHYFbPvM