Barnevognen til by og lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2011

christina92

Hej folkens.

Jeg er en smule, for ikke at sige meget nysgerrig for at høre hvilken barnevog i har?

Jeg er interesseret i at vide hvad der fungere bedst i byen, til den lille bil og på 2. sal da alle tre ting er gældene i mit tilfælde

Venter spændt på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Lone Jakobsen

christina92 skriver:

Hej folkens.

Jeg er en smule, for ikke at sige meget nysgerrig for at høre hvilken barnevog i har?

Jeg er interesseret i at vide hvad der fungere bedst i byen, til den lille bil og på 2. sal da alle tre ting er gældene i mit tilfælde

Venter spændt på svar

vi har en basson balder, som kan klappes rigtigt meget sammen. vi skal ofte ha den smidt op i en topbox på taget af bilen, så det var vigtigt at den ikke vejede ret meget og ku klappes godt sammen, og der synes jeg at denne her passer fint.

Anmeld

24. november 2011

TaAsJu

Vi har en brio kompakt plus. Den er ikke taget i brug endnu, men vi har en lille bil. Og den vejer ingen ting og fylder ingen ting når den er klappet sammen

Anmeld

24. november 2011

HeidiØ

Vi har en mikado, aston model! .. den har 360 graders hjul og er smart og lille - og så er det en kombivogn. Og til billige penge. Det eneste minus der er, er liften.. den er blød  i kanterne.

Men ellers er vi SÅ glade for den! Smart og kompakt

Anmeld

24. november 2011

DK

Brio Sing. Den kan klappes sammen så den kan være bag i min peugeot 107 (endda uden at hjulene skal tages af!!).

Den er nem at bære når den er klappet sammen og fylder minimum.

Den er så ikke så lang i selve barnevognskassen (74 cm mener jeg) men Richard på næsten 80 cm ligger stadig deri når vi er på tur. Der er en klapvognskasse med også som vi kunne bruge hvis vi ville, men pt går det fint med barnevognskassen. Altså han ligger jo aldrig helt udstrakt/stiv som en pind.

Det er SUPER lækkert at der er sådan en kæmpe kurv under vognen hvor tingene ikke kan falde ud over kanterne, som på en lav alm. barnevognskurv.

Mit råd må være at tage ud og prøve en masse vogne selv. Hør ikke på hvad evt. baby sam ekspedienter fortæller jer/presser jer til at købe. Vi fik at vide at vi faktisk var dårlige uansvarlige forældre fordi vi ikke købte en Odder X-dream til vores barn, der kun skulle skilles ad i atomer for at være i bilen.  Tag SELV stilling.

Hvis jeres barn skal stå ude og sove, så køb en fast altan-barnevogn. Lad være med at købe en som i skal skille ad alt for meget/i for mange trin, for I bliver SÅ trætte af det når det er hver eneste gang i skal noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2011

christina92

DK skriver:

Brio Sing. Den kan klappes sammen så den kan være bag i min peugeot 107 (endda uden at hjulene skal tages af!!).

Den er nem at bære når den er klappet sammen og fylder minimum.

Den er så ikke så lang i selve barnevognskassen (74 cm mener jeg) men Richard på næsten 80 cm ligger stadig deri når vi er på tur. Der er en klapvognskasse med også som vi kunne bruge hvis vi ville, men pt går det fint med barnevognskassen. Altså han ligger jo aldrig helt udstrakt/stiv som en pind.

Det er SUPER lækkert at der er sådan en kæmpe kurv under vognen hvor tingene ikke kan falde ud over kanterne, som på en lav alm. barnevognskurv.

Mit råd må være at tage ud og prøve en masse vogne selv. Hør ikke på hvad evt. baby sam ekspedienter fortæller jer/presser jer til at købe. Vi fik at vide at vi faktisk var dårlige uansvarlige forældre fordi vi ikke købte en Odder X-dream til vores barn, der kun skulle skilles ad i atomer for at være i bilen.  Tag SELV stilling.

Hvis jeres barn skal stå ude og sove, så køb en fast altan-barnevogn. Lad være med at købe en som i skal skille ad alt for meget/i for mange trin, for I bliver SÅ trætte af det når det er hver eneste gang i skal noget.

Tak for en god anbefaling.  den ser super lækker ud og tror vi har mange af de samme behov i en barnevogn.

Og tak for det gode råd omkring at prøve løs  tror jeg bestemt vi vil.

Tusind tak

Anmeld

26. november 2011

Pigent

Hvis det skal være en kombi vogn så vil anbefale emmaljunga edge duo combi. 

Hvis det skal være en barnevogn så har Brio lavet en. Den hedder Brio kompakt plus?  

Anmeld

26. november 2011

De3Guldklumper

Vi havde en bette Audi A2 da vi købte bv. Jeg har altid ville ha en Odder og det fik jeg - dog var vi nødt til at spendere 2000 kr mere da det alm stel ikke kunne være i bilen - så den blev på x-Dream stellet. Kassen tog vi af og hjul så gik den lige ind i bagagerummet.

Anmeld

26. november 2011

ano14316

Vi har en ABC design Cobra.. og hele vognen klappet sammen man være i bagage rummet på min chevrolet spark, som vidst nok har det mindste bagagerum.

Det er en kombivogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.