Scanningsbilleder i julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. november 2011

christinak

Hej tøserJeg har lige et spørgsmål, min svigermor ønsker sig aldrig noget i julegave og det er altid svært at finde noget til hende, så jeg tænkte på at lave en collage med scanningsbilleder af baby.Jeg skal til md scanning den 29 november, men ved vi ikke får det antal billeder jeg skal bruge, heller ikke hvis vi betaler for dem selv.Nu er det så jeg tænkte at tage til scanning på onsdag ved privat klinik da vi ellers har rigtig travlt de fleste dage, men er de scanninger for tætte på hinanden, kan baby tage skade af så mange scanninger, da jeg også fik en kønsscanning i uge 14.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Fenja09

Det lyder som en rigtig fin gave til din svigermor og tror ikke at du skal bekymrer dig om at barnet tager skade af en ekstra scanning. Da jeg var gravid var jeg til utallige scanninger pga graviditetssukkersyge og var til NF scanning to gange med to dages mellemrum fordi hun lå så de ikke kunne måle nakkefolden. Rigtig mange kommer til ekstra scanninger af forsk. årsager og lægerne ville ikke scanne hvis de vidste at barnet tager skade af det. Så vil mene at du sagtens kan tage til en privat scanning uden det gør noget.

/Fenja

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Vil bare sige, at jeg syntes det er en super god ide! 

Det skal hun nok blive rigtig glad for. 

Anmeld

22. november 2011

Kløver

Scanningerne ligger tæt, der sker ikke noget ved det, men tænker om i får mere ud af at vente, og så i julegave, invitere hende med til en privat scanning i stedet. Min mor og svigermor, var med sidste gang da vi var til scanning med 3d i slutningen af 2 trimester, og kommer det også denne gang. Faldt i meget god jord.
Bare en ide ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.