Kontrol scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2011

AnneH

Har i dag været til kontrol scanning pga foranliggende moderkage.

Den har flyttet sig lidt siden sidst og det er jo super godt dog ikke helt nok til at de kunne sige noget med sikkerhed, så skal til endnu en kontrol scanning igen 20 dec.

Men har de så har en inde til kontrol, tjekkede de lige lille pigen. Og hun var bare i tip top form og rigtig dygtig  Da hun skulle måles om maven lå hun ikke helt rigtig, men så gave hun lige et par spark og wupti... så lå hun helt perfekt

Hun blev skønnet til at veje 2000 g. og trives rigtig godt

Så nu håber jeg bare at moderkagen flytter sig godt 4 cm mere inden jul, så jeg kan få lov til at føde selv.  I får lige et frisk billede af lille pigen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Møn-Mor

Det var da positivt, at den rent faktisk har flyttet sig hva'?

Jeg ved godt det jo ikke er sikkert, at den når at flytte sig nok, men synes da alligevel det er lidt sejt, at moderkagen rent faktisk har flyttet sig noget . Håber den flytter sig det sidste stykke også .

/Winnie

Anmeld

21. november 2011

AnneH

Møn-Mor skriver:

Det var da positivt, at den rent faktisk har flyttet sig hva'?

Jeg ved godt det jo ikke er sikkert, at den når at flytte sig nok, men synes da alligevel det er lidt sejt, at moderkagen rent faktisk har flyttet sig noget . Håber den flytter sig det sidste stykke også .

/Winnie

Ja det er ret sejt og håber også på at den når at flytte sid de sidste 4 cm på 4 uger. Det kunne også være at mindre kunne gøre det, men det skal en læge vurdere næste gang.

Glæder mig allerede, især hvis vi får lov til at se hende lidt igen

Selv om jeg jo mærker hende hver dag, så er det alligevel vildt fedt også at se hende.

Anmeld

21. november 2011

-Sigrid-

Hvor er hun fin og "tillykke" eller hvad det nu hedder, med at den har rykket sig

Anmeld

21. november 2011

TbCp

Årh hvor er hun fin!!!
Og hvor dejligt at den har rykket sig! Så er der jo håb endnu

Anmeld

21. november 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Hvor er hun fin og "tillykke" eller hvad det nu hedder, med at den har rykket sig

Tak tak. Ja det glæder vi os også over, håber bare den når at flyttes sig lidt mere.

Anmeld

21. november 2011

AnneH

TbCp skriver:

Årh hvor er hun fin!!!
Og hvor dejligt at den har rykket sig! Så er der jo håb endnu

Tak

Ja vi håber også og  for at det sker.

Anmeld

21. november 2011

CmarianN

AnneH skriver:

Har i dag været til kontrol scanning pga foranliggende moderkage.

Den har flyttet sig lidt siden sidst og det er jo super godt dog ikke helt nok til at de kunne sige noget med sikkerhed, så skal til endnu en kontrol scanning igen 20 dec.

Men har de så har en inde til kontrol, tjekkede de lige lille pigen. Og hun var bare i tip top form og rigtig dygtig  Da hun skulle måles om maven lå hun ikke helt rigtig, men så gave hun lige et par spark og wupti... så lå hun helt perfekt

Hun blev skønnet til at veje 2000 g. og trives rigtig godt

Så nu håber jeg bare at moderkagen flytter sig godt 4 cm mere inden jul, så jeg kan få lov til at føde selv.  I får lige et frisk billede af lille pigen.

Hvor dejligt der er sket lidt i den positive retning  Lad os håbe for dig det KUN bliver mere inden den 20 dec.  Det ville da være træls at være tvunget til pks hvis man helst vil føde selv, så jeg  for dig 

Anmeld

21. november 2011

AnneH

CmarianN skriver:

Hvor dejligt der er sket lidt i den positive retning  Lad os håbe for dig det KUN bliver mere inden den 20 dec.  Det ville da være træls at være tvunget til pks hvis man helst vil føde selv, så jeg  for dig 

Ja vi håber.

Vil gerne prøve at føde selv, men som jeg sagde til manden på vej hjem, så kan det være at jeg fortyder det, hvis jeg får lov til det

Anmeld

21. november 2011

CmarianN

AnneH skriver:

Ja vi håber.

Vil gerne prøve at føde selv, men som jeg sagde til manden på vej hjem, så kan det være at jeg fortyder det, hvis jeg får lov til det

Hehe, ja det er der jo kun en måde at finde ud af på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.