Motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Doktor Doolittle

Hvad dyrker I og hvor meget?
Cykler I på job?
Tina der savner mere motion i mit liv men dog cykler ca. 20 km. hver dag, bedre end intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Honningblomst

Hej Tina...
Jeg er i motionscenter 5-6 gange om ugen og svømmer min. 3 gange om ugen...jeg nyder det motionen gør for mig, mentalt men også fysisk.
Jeg er super glad for at jeg kom igang...
Knus Eva...som udover det også drøner rundt med tre drenge og dyrker al den sex der er mulighed for...det tæller vel også-griner

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Hej Tina...
Jeg er i motionscenter 5-6 gange om ugen og svømmer min. 3 gange om ugen...jeg nyder det motionen gør for mig, mentalt men også fysisk.
Jeg er super glad for at jeg kom igang...
Knus Eva...som udover det også drøner rundt med tre drenge og dyrker al den sex der er mulighed for...det tæller vel også-griner

Ja sex er genialt - man brænder MEGET energi af på hver orgasme
Hvor er du imponerende - jeg synes det er svært at nå med fuldtidsjob og 2 børn at komme i centeret bare 3 gange om ugen, men måske er jeg bare fuld af dårlige undskyldninger

Anmeld

18. februar 2009

Miss BananaHammock

Jeg er en af de heldige der kan kombinere motion med job, så jeg dyrker gennemsnitlig 2 timers motion om dagen. Nogle dage løber det op i en 3 - 4 timer, men så er det tit fordelt på morgen og aften. Elsker mit job og bliver fuldstændig rastløs hvis jeg ligger for længe på sofaen.

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Nena skriver:

Jeg er en af de heldige der kan kombinere motion med job, så jeg dyrker gennemsnitlig 2 timers motion om dagen. Nogle dage løber det op i en 3 - 4 timer, men så er det tit fordelt på morgen og aften. Elsker mit job og bliver fuldstændig rastløs hvis jeg ligger for længe på sofaen.

Hvad laver du da din heldige kvinde ???

Anmeld

18. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tja lige pt består min motion af 10-20 km på cykel og 1½-2 timers rengøring om dagen. Jeg ville også gerne i motionscenter, men jeg ved ikke hvornår jeg skal gøre det

Anmeld

18. februar 2009

Miss BananaHammock

Doktor Doolittle skriver:

Hvad laver du da din heldige kvinde ???

Jeg er fitness instruktør og hold instruktør. Lægger personlige træningsprogrammer, samt underviser i step, funk, muskeltræning, stram op .. you name it. - pt er det kun et studiejob, men for et år siden underviste jeg gennemsnitlig 20 timer om uge. Det var fedt. Hårdt for kroppen , men super fedt!

Anmeld

18. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Doktor Doolittle skriver:

Hvad dyrker I og hvor meget?
Cykler I på job?
Tina der savner mere motion i mit liv men dog cykler ca. 20 km. hver dag, bedre end intet

Det er ihvertfald mere end jeg får nosset mig sammen til!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.