Kan man se kønnet ? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Chiip91

Hej girls

Her på onsdag den 23nov. Skal jeg til Gennemvejs scanning (MD).

Men kan de se kønnet her ? og kigger de evt efter det, da det jo er en Misdannelses scanning ?

Vil rigtig gerne vide hva køn det er, da både jeg, venner og familie er RIGTIG spændte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Camulla

Chiip91 skriver:

Hej girls

Men kan de se kønnet her ? og kigger de evt efter det, da det jo er en Misdannelses scanning ?

Vil rigtig gerne vide hva køn det er, da både jeg, venner og familie er RIGTIG spændte 

Ja, det skulle de gerne kunne, hvis den ligger rigtigt. De siger dog ikke noget 100 % sikkert. Flere steder skal du også spørge efter om de kan se kønnet, da de nogle steder ikke selv kommer ind på det  

Held og lykke...

Anmeld

21. november 2011

Moar2011

Chiip91 skriver:

Hej girls

ja det kan i og du skal bare sige det inden de går igang, at du gerne ville vide kønnet hvis de kan se det .. de siger det hvis de kan se det - men udgangspunkt går de ikk yderligere op i det, hvis h*n ligger med samlet ben

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Hvis babyen ligger rigtigt, så ja.

Anmeld

21. november 2011

Chiip91

Benjamins'mor skriver:

Hvis babyen ligger rigtigt, så ja.

Okay Mange tak

Anmeld

21. november 2011

Chiip91

Babyklar skriver:

ja det kan i og du skal bare sige det inden de går igang, at du gerne ville vide kønnet hvis de kan se det .. de siger det hvis de kan se det - men udgangspunkt går de ikk yderligere op i det, hvis h*n ligger med samlet ben

Okay Super Taaak

Anmeld

21. november 2011

Chiip91

Camulla skriver:

Ja, det skulle de gerne kunne, hvis den ligger rigtigt. De siger dog ikke noget 100 % sikkert. Flere steder skal du også spørge efter om de kan se kønnet, da de nogle steder ikke selv kommer ind på det  

Held og lykke...

Okay Kanon
Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.