Den første mens efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Trine89

Jeg har været så heldig at jeg allerede (for nu næsten 14 dage siden) har fået den første mens efter fødslen. og efter som jeg ikke ammer så startede jeg også på p-piller.

og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om det var for tidligt? det er som sagt næsten to uger siden min mens startede men den er stadig ikke helt stoppet endnu. 

Hvor længe varede jeres første mens efter fødsel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

Jeg har været så heldig at jeg allerede (for nu næsten 14 dage siden) har fået den første mens efter fødslen. og efter som jeg ikke ammer så startede jeg også på p-piller.

og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om det var for tidligt? det er som sagt næsten to uger siden min mens startede men den er stadig ikke helt stoppet endnu. 

Hvor længe varede jeres første mens efter fødsel??

Hej søde.

Om du er startet for tidligt ved jeg ikke, her gav min læge OK for at jeg startede på p piller igen allerede 3 uger efter fødslen.

Jeg bløder også og har gjort det i en uge nu, jeg tager fortsat mine piller og håber på at kroppen snart finder ud af det, men vil tro det kan tage lidt tid.

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

det er helt normal at mens godt kan være lidt voldsom de første par gange efter fødslen.. kroppen skal lige huske det hele igen

Jeg havde jo komplet regelmæssig mens fra 1. blødning efter fødslen. Gik direkte tilbage i det gamle mens-mønster selvom der havde været en pause på 16½ måned..

Men du kan jo også godt starte på p-piller uden at have fået mens efter fødslen?

måske forstår jeg ikke helt dit spørgsmål haha

Anmeld

21. november 2011

Trine89

hej søde

jeg bliver bare såååå dårlig når jeg har min mens. og jeg har været skidt on/off i en uge nu  

men jah det er vel sikkert meget normalt. kroppen skal jo lige finde ud af det igen.. 

Anmeld

21. november 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

det er helt normal at mens godt kan være lidt voldsom de første par gange efter fødslen.. kroppen skal lige huske det hele igen

Jeg havde jo komplet regelmæssig mens fra 1. blødning efter fødslen. Gik direkte tilbage i det gamle mens-mønster selvom der havde været en pause på 16½ måned..

Men du kan jo også godt starte på p-piller uden at have fået mens efter fødslen?

måske forstår jeg ikke helt dit spørgsmål haha

jeg startede på p-piller på den første mens dag..  

Men jah det er vel fordi jeg nok havde håbet lidt på at det ville være det sammen som før jeg blev gravid. hvor jeg "bare" havde 4 dage med mens..

og så er det også bare fordi jeg reagere bare helt anderledes nu på det at have mens. før hen havde jeg "kun" mega ondt i ryggen når det var. men nu har jeg det bare skidt. min mave slår koldbøtter, jeg har INGEN appetit, jeg har ondt over det hele og jeg får koldsved :s iih 

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

jeg startede på p-piller på den første mens dag..  

Men jah det er vel fordi jeg nok havde håbet lidt på at det ville være det sammen som før jeg blev gravid. hvor jeg "bare" havde 4 dage med mens..

og så er det også bare fordi jeg reagere bare helt anderledes nu på det at have mens. før hen havde jeg "kun" mega ondt i ryggen når det var. men nu har jeg det bare skidt. min mave slår koldbøtter, jeg har INGEN appetit, jeg har ondt over det hele og jeg får koldsved :s iih 

kender det smukke

Mit er også blevet MEGET værre efter graviditet og fødsel

Håber det snart bliver bedre

Anmeld

21. november 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

kender det smukke

Mit er også blevet MEGET værre efter graviditet og fødsel

Håber det snart bliver bedre

Håber jeg sku også det snart bliver.. kan ikke magte at jeg skal gå og have det såå skidt mens der skal forberedes til en barnedåb og hvor jeg skal være alene med Caia i 3 dage  

hmm heldigvis kommer min kusine og hjælper mig torsdag.. 

Anmeld

21. november 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Håber jeg sku også det snart bliver.. kan ikke magte at jeg skal gå og have det såå skidt mens der skal forberedes til en barnedåb og hvor jeg skal være alene med Caia i 3 dage  

hmm heldigvis kommer min kusine og hjælper mig torsdag.. 

nej, det er også lidt uoverskueligt, men du skal nu nok klare det alligevel

Godt hun kommer og hjælper lidt

Vi har forresten hentet weekendsengen i somemrhuset, så det er på plads

Anmeld

21. november 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

nej, det er også lidt uoverskueligt, men du skal nu nok klare det alligevel

Godt hun kommer og hjælper lidt

Vi har forresten hentet weekendsengen i somemrhuset, så det er på plads

Jah det er dælme dejligt hun lige kommer.. det hjælper da lidt på det.. hehe.

Okey det lyder godt.. Så skulle der være seng til alle  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.