Endnu engang skriver jeg her og igen som ano da ingen stadig ikk ved noget om graviditet ..
Årh hvor skal jeg starte ??
Jeg testet positiv d 14-15-16 oktober , den 24 oktober begynder jeg så at bløde og jeg kontakter selvfølgelig lægen som får en scanning til mig ..
De scanner mig og kan konstarter en lille opklaring ...
Får tid om 14 dage .. jeg bløder stadig i mellem tiden , jeg kontakter så en scannings klinik og køber mig en scanning d 31/10 der er der så en blomme sæk ..
Jeg bliver scannet igen d 7/11 - og stadig kun en blomme sæk ..
Igen d 11/11 pga meget kraftig blædning med store klumper ..
I en uge har jeg nu blødt 3-4 store klumper .. så jeg regnede med det var slut ..
Jeg bliver så scannet igen idag og regner med jeg får besked om at alt er ude . men fandme nej , der er stadig en blomme sæk , men stadig intet hjerte ..

Jeg er idag 6+4 og derfro burde der jo være hjerte blink men nej det er der ik ..
MEn de vil ikk gøre noget , de mener det er en alm graviditet og jeg har derfor fået en ny tid om en uge .. Men det her er jo ikke menneskeligt ..
Jeg har nu været gravid i godt 2 måned og der er stadig ikk noget hjerte at se .. alligevel mener de ikk der er grund for at fjerne det ..
Til ligemed kunne de ikk sige om den var vokset idag fra d 11/11 ..
Jeg er helt ødelagt efterhånden .. Hvad skal jeg stille op??
Jeg synes ikk det er rimligt man ikk kan få det fjernet når der ikk sker mere , med mindre jeg selv skriver under på det , og jeg nægter at have en sbort på samvittigheden , jeg har fået en og deter nok ..
HJælp mig piger hvad skal jeg gøre ??Det kan jo ikk være rigtig det her .