Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Update på
https://www.baby.dk/debat/146439pi1/graviditet/det-var-saa-den-graviditet---.aspx
Jeg har lige været til scanning, og det viste sig at der stadig er et lille hjerte der slår derinde.
Jeg har stadig noget svær ved at tro på det, kan slet ikke forstå det. Tænker at det bare er et spørgsmål om tid før der går noget galt...
De kunne ikke måle den ordenligt, så den måler det samme som i torsdags, så jeg ved ikke om den overhovedet er vokset
Ihh altså, er virkelig skeptisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alt hvad jeg kan, min kunne heller ikke måles ordenligt i dag, så måske ligge babs bare lidt dårligt, hvornår skal du scannes igen?
kimfrit skriver: alt hvad jeg kan, min kunne heller ikke måles ordenligt i dag, så måske ligge babs bare lidt dårligt, hvornår skal du scannes igen?
Jeg fik afvide at jeg først skal scannes igen til nakkefold, så vi må åbenbart bare tro på at alt er som det skal være indtil da.
Tror måske nok jeg vil betale mig fra en scanning i silkeborg, for jeg kan da ikke gå i så lang tid uden at vide om h*n vokser og om hjertet stadig slår.
DreamChild skriver: Jeg fik afvide at jeg først skal scannes igen til nakkefold, så vi må åbenbart bare tro på at alt er som det skal være indtil da. Tror måske nok jeg vil betale mig fra en scanning i silkeborg, for jeg kan da ikke gå i så lang tid uden at vide om h*n vokser og om hjertet stadig slår.
hold da op, det var da alligevel lidt, prøv at hører din læge om han ikke vil sende dig videre til en trykhedscanning, under dine omstændigheder ser jeg da umuligt du ville få et nej
Hvis der stadig er et lille hjerte der slår, så er tingene jo som de skal være! Det var da en dejlig update... Så pas du på dig selv og det lille liv der vokser i dig! Ååh, hvor jeg håber det bedste!
Du skal være moooarrr!!
Dejlig nyhed. Hvis du er "frigivet" til nakkefoldsskanning, så går du vel under kategorien "normalt gravid"?
DreamChild skriver: Update på https://www.baby.dk/debat/146439pi1/graviditet/det-var-saa-den-graviditet---.aspx Jeg har lige været til scanning, og det viste sig at der stadig er et lille hjerte der slår derinde. Jeg har stadig noget svær ved at tro på det, kan slet ikke forstå det. Tænker at det bare er et spørgsmål om tid før der går noget galt... De kunne ikke måle den ordenligt, så den måler det samme som i torsdags, så jeg ved ikke om den overhovedet er vokset Ihh altså, er virkelig skeptisk
WHAAAT? Hvor vildt altså!! Hepper løs på den lille bandit!
Hvor er det dejligt... syntes det lyder fint med en trygheds skanning.... hvis det kan give dig lidt ro i sjælen... håber og krydser alt hvad jeg har for at det bare går godt for jer det hele.. krammer
Sille86 skriver: Hvor er det dejligt... syntes det lyder fint med en trygheds skanning.... hvis det kan give dig lidt ro i sjælen... håber og krydser alt hvad jeg har for at det bare går godt for jer det hele.. krammer
Det var egentlig ikke en trykedsscanning. Jeg var til en scanning for at se om det hele var kommet med ud (Vi troede alle sammen at jeg havede aborteret i torsdags og over weekenden)
Tak for alt jeres støtte og heppen. Det er sku fantastik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128