tegn på fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

hvilken tegn på fødsel oplevede i?

jeg er ved at være ret utålmodig selvom jeg først har termin om 2 uger. slimproppen røg i mandags, og fra engaang i sidste uge begyndte jeg at rende på toilettet meget mere end jeg plejer. jeg kan komme lige fra toilettet, og sætte mig i 5 minutter, og så skal jeg tisse igen. har også haft diarre i et par uger.. jeg har haft meget stikken og prikken i underlivet i weekenden, ikke ulidelige smerter, men kunne bestemt godt mærkes.. og idag, da jeg vågnede og rejste mig, føltes det som om at han lå med hovedet så lanfgt ned han kunne komme og han så lige bevægede sig dernede, (bare sådan det føltes som) det gjorde ondt, og siden har jeg haft ondt nede i underlivet, men stadig ikke ulideligt ondt, bare sådan at det lige kan mærkes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

jeg er ved at være ret utålmodig selvom jeg først har termin om 2 uger. slimproppen røg i mandags, og fra engaang i sidste uge begyndte jeg at rende på toilettet meget mere end jeg plejer. jeg kan komme lige fra toilettet, og sætte mig i 5 minutter, og så skal jeg tisse igen. har også haft diarre i et par uger.. jeg har haft meget stikken og prikken i underlivet i weekenden, ikke ulidelige smerter, men kunne bestemt godt mærkes.. og idag, da jeg vågnede og rejste mig, føltes det som om at han lå med hovedet så lanfgt ned han kunne komme og han så lige bevægede sig dernede, (bare sådan det føltes som) det gjorde ondt, og siden har jeg haft ondt nede i underlivet, men stadig ikke ulideligt ondt, bare sådan at det lige kan mærkes..

Intet .. Jeg var tung, ja, men oplevede ingen tegn. Jeg fik lidt hyppigere plukveer natten til den 13/9, men gik i seng - så vågnede jeg kl 3, for jeg sys godt nok det gjorde ondt.. Ringede til fg og kom derind kl 6 .. fødte samme dag 17.30! Så her var der ik andet end veerne som "tegn"

Vestøv til dig - den sidste ventetid er ulidelig

Anmeld

21. november 2011

jeanett1988

Anonym skriver:

Har endnu ikke selv født. Er idag 41+3 (Skal dog sættes igang imorgen) Men har oplevet mange af de samme tegn som dig de sidste par uger, uden der er sket noget som helst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.