Blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2011

viben

Har i indtil haft blærebetændelse eller mistanke om det?

Jeg synes det har sviet lidt de sidste par dage, men er lidt i tvivl om det er svamp eller blærebetændelse... Så skal lige en tur forbi lægen.. Håååber jeg kan lokke hende til at lytte efter hjertelyd, nu hvor jeg ikke har mærket liv endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

NNL

Har godt nok ikke haft blærebetændelse under graviditeten, heller ikke mistanken. Men det er godt du suser forbi lægen, så du kan få klar besked Håber selvfølgelig ikke det er noget...

Mht at mærke liv, så var jeg i weekenden sammen med en veninde der var 19 uger henne uden at have mærket liv, hvilket også er helt normalt. Så jeg tror bare det er meget forskelligt alt efter hvordan baby lige ligger og hvor "følsom" man er i området omkring den

Krydser for at de vil lytte efter hjertelyd, det er altid så hyggeligt og rørende at høre

Anmeld

21. november 2011

viben

Øv ingen hjertelyd til mig, hun havde sindsygt travlt... Sidder i stedet og overvejer om vi skulle tage ind forbi lillekbh'er senere eller noget lignende... Synes det er nogle lange dage lige for tiden, og for hver dag der går hvor jeg ikke mærker noget, jo mere bekymret bliver jeg.. Selvom jeg godt ved at det er helt normalt...

Anmeld

21. november 2011

NNL

viben skriver:

Øv ingen hjertelyd til mig, hun havde sindsygt travlt... Sidder i stedet og overvejer om vi skulle tage ind forbi lillekbh'er senere eller noget lignende... Synes det er nogle lange dage lige for tiden, og for hver dag der går hvor jeg ikke mærker noget, jo mere bekymret bliver jeg.. Selvom jeg godt ved at det er helt normalt...

Kan godt forstå du gerne vil have ro i sindet... Er det ikke også sindsygt billigt at få scanninger på Lille Kbh'er? Synes jeg har læst det et sted...

Anmeld

21. november 2011

viben

NNL skriver:

Kan godt forstå du gerne vil have ro i sindet... Er det ikke også sindsygt billigt at få scanninger på Lille Kbh'er? Synes jeg har læst det et sted...

Jo 200 kr.. Så vi kører derind lige om lidt

Anmeld

22. november 2011

NNL

viben skriver:

Jo 200 kr.. Så vi kører derind lige om lidt

Ja det var meget billigt Kom gerne med en opdatering...

Anmeld

25. november 2011

sofiell89

Jeg har haft blærebetændelse under graviditeten her. Fik de samme piller som jeg plejer (døjer med det meget normalt). Men denne gang kunne jeg åbenbart ikke tåle pillerne, for de blev da kastet op inden for en time hver gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.