Fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Broberg

Jeg kom til at tænke på, har I fortalt det til nogen endnu at I er gravide?

Og hvis I ikke ønsker at fortælle det, hvorfor og skal folk selv opdage det eller hvordan?

Vi har valgt ikke at sige det, mest fordi folk bliver så anstrengende at være sammen med. Jeg har det helt fint med denne fælles beslutning, men somme tider, når jeg tænker over det, er det også lidt humør dræbende at holde det en hemmelighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

MissBee

Broberg skriver:

Jeg kom til at tænke på, har I fortalt det til nogen endnu at I er gravide?

Og hvis I ikke ønsker at fortælle det, hvorfor og skal folk selv opdage det eller hvordan?

Vi har valgt ikke at sige det, mest fordi folk bliver så anstrengende at være sammen med. Jeg har det helt fint med denne fælles beslutning, men somme tider, når jeg tænker over det, er det også lidt humør dræbende at holde det en hemmelighed...

Min bedste veninde ved det da jeg blir nød til at have nogen til at snakke med omkring alle de ting der sker med min krop og mit lille vidunder!!!  

Ellers fortæller vi familien det juleaften og ja resten finder jo nok ud af det før eller siden

Anmeld

21. november 2011

Blirnokaldrigfru

vi fortæller ikke nogen noget, før vi føler os sikre på at tingene er okay. sidst fortalte vi familien det i 8. uge, og i 9. uge var vi til scanning og så en missed abortion - surt at skulle ud med den nyhed bagefter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.