Nye mødregrupper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Stumpen

Kan se på forsiden at Henrik har lagt mødregrupper sammen pga. manglende aktivitet i de forskellige grupper herinde..

Mit spørgsmål er til dem der har født eller er gravide efter aug06..
Har I fundet nye space-mødregrupper??

Jeg har prøvet -faktisk et par steder.. Men har simpelthen ikke orket at skulle starte forfra mht. at lære nye at kende og mange af de der å-ååh spørgsmål og spekulationer som man har første gang har for mig virket lidt kedelig at læse som 2. gangs gravid (ikke fair -ved det godt, har jo selv stået i situationen, men nogen ting går jeg bare ikke op i på samme måde eller overhovedet i denne graviditet)

I er min mødregruppe, så har jeg spørgsmål eller nyt stiller jeg dem altså her hos jer så må I læse eller lade være

Anja -der i går opdagede at jeg kunne se uden på maven at babyen bevæger sig og farmand mærkede for første gang babyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Jeg har kun een mødregruppe og det er jer så spørg du bare løs om dit og dat Anja, så må vi svare så godt som vi kan
Hvor fantastisk I nu kan se og mærke baby, jeg bliver helt varm indeni ved tanken
Tina

Anmeld

18. februar 2009

Charlie

Hej Anja,
jeg har faktisk meldt mig til en sept. gruppe, men jeg har det lidt ligesom dig, at jeg ikke helt orker. Man skal til at laere nogle nye at "kende" og, nej, jeg har heller ikke helt de samme spekulationer nu her 2. gang, som jeg havde foerste gang. Jeg synes endda at tiden naesten loeber fra mig nu. Jeg kan slet ikke forstaa, at jeg nu er 12 uger henne, hvor er tiden blevet af? Jeg kan huske med Marcus, at jeg bare syntes tiden var saa laaaaaang.
Jeg har det ogsaa saadan at I er min moedregruppe, og det er jer, jeg "kender", saa det er her, jeg holder mest til
Hvor langt er du egentlig henne?

Knus Dorthe

Anmeld

18. februar 2009

Stumpen

Jeg var lige inde og tjekke på netbaby -man kan jo se det på "min side" for det er en af de ting jeg glemmer i denne graviditet.. Jeg snakker hele tiden ca. så og så langt.... Men er 21+5 henne efterhånden.. Tiden flyver også afsted her...
Forløber din graviditet okay?

Anmeld

18. februar 2009

3rollinger

Jeg havde jo en moedregruppe med Laura, eller havde jeg? Jeg connectede bare aldrig med dem og blev aldrig en del af gruppen. Saa denne gruppe er for mit 2. barn og den er jeg MEGET GLAD for. Det er maaske fordi du er glad for denne at du ikke synes der er grund til at proeve igen.

Om jeg har mod paa at starte i en 3. kommer jo an paa en preove naar jeg naar saa langt

Knus

Anmeld

18. februar 2009

Charlie

Hehe, dagene er jeg nu endnu ikke loebet vild i, har fulgt med paa "min side" paa NB siden starten Synes det er saa hyggeligt at foelge babys udvikling.

Alt er indtil videre forloebet uden problemer. Jeg har ingen gener haft, ingen kvalme eller synderlig traethed. Har dog haft lidt stoerre tissetrang, og sover ikke altid godt om natten. Vaagner ved halv 5-5-tiden og skal tisse helt vildt, og naar jeg saa gaar paa toilettet, komm er der kun nogle draaber, og saa kan jeg ikke fald i soevn igen bagefter. Mega irriterende
Paa et tidspunkt var vi dog bange for, at det ville ende med enten en SA el. MA, da jeg ved den foerste undersoegelse og scanning 6+3 (hernede bliver man scannet ved hver undersoegelse), var baby slet ikke saa stor, som den burde vaere, og der var ingen hjerteblink eller noget. Jeg skulle saa komme igen til kontrol 2 uger efter, og saa var alt heldigvis, som det skulle vaere

Hvad med dig, er alt forloebet vel indtil videre? Og har du det godt med graviditeten?

Anmeld

18. februar 2009

Munder

Ja, jeg kan jo ikke skrive så meget om det, da jeg kun har Andrea og jer!!!

Men nu må vi da snart se nogle mavebilleder af alle jer gravide!!!!!!

Og skriv endelig om jeres graviditet, det er da så hyggeligt

Anmeld

18. februar 2009

Stumpen

Jeg kæmpede lidt med kvalme i starten, men ellers er det træthed der er min største svaghed..
Men de sidste par måneder har jeg ingen gener haft, så det er bare lækkert!! Håber at det fortsætter sådan, men må erkende at den kommende fødsel begynder at spøge lidt ude i horisonten.. Det siges jo at jeg havde en hård fødsel, synes ikke selv at den var så hård, men veerne (eller mangel på de rigtige) var ubehagelige..
Men det værste er faktisk at jordmoderen sagde til mig at hvos jeg næste gang gik i gang af mig selv skulle jeg ikke vente med at tage på sygehuset, så min skræk er nok hvad nu hvis det går så stærkt at jeg skal føde uden hjælp

Mavebilleder kommer -tog jo mange med stumpen, men har ingen fået taget med denne og det går jo ikke, når jeg skal til at lave skrapbog over hans/hendes liv..

Anmeld

19. februar 2009

nilles

Jeg har prøvet at være lidt aktiv på august 09, men der er ikke så meget gang i den endnu. Håber der efterhånden kommer flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.