Hvordan bliver jeg stabil?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Doktor Doolittle

Kære quinds

Jeg kunne godt bruge nogle af jeres erfaringer her

Jeg synes jeg er dårlig til at holde fast i ting, selvom jeg egentlig gerne vil Fx. hvis jeg starter på yoga, så går det strygende nogle måneder hvorefter gassen ligesom går af ballonen, selvom jeg egentlig er glad for at gå til yoga.

Hvad gør I for at fastholde dét, I gerne vil implementere i jeres liv
Hvad gør I når nye, gode mønstre gerne skulle blive til en god vane

fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Honningblomst

Handler det ikke "bare" om at det skal være vigtigt nok...altså hvis du stopper yoga efter et par måneder, så var det vel ikke det du skulle mere??
Jeg holder fast i min motion nu, trods en masse andet i mit liv, men det er det jeg vil og har lyst til.
Så for mig sp driver lysten og målet værket...ellers holder det vel ikke i længden og så kan jeg faktisk ikke se en grund til at fastholde det.
Knus Eva..

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Handler det ikke "bare" om at det skal være vigtigt nok...altså hvis du stopper yoga efter et par måneder, så var det vel ikke det du skulle mere??
Jeg holder fast i min motion nu, trods en masse andet i mit liv, men det er det jeg vil og har lyst til.
Så for mig sp driver lysten og målet værket...ellers holder det vel ikke i længden og så kan jeg faktisk ikke se en grund til at fastholde det.
Knus Eva..

Dén mulighed er selvfølgelig den første, jeg har haft oppe og vende mange gange. Jeg synes bare det er svært at skære noget væk. Der er så meget forberedelse som læge, hvis jeg skulle droppe det og møde uforberedt ville det gå ud over patienterne, det ville jeg have det dårligt med. Der er også mange andre ting, jeg føler, er nødvendige, men måske prioriterer jeg bare ikke højt nok på mig selv når alle de andre kommer i første række

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.