Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleogDennis skriver: WAUW han er bare SUPER lækker Tillykke med ham.
WAUW han er bare SUPER lækker Tillykke med ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Honey<3 skriver: Stort tillykke med ham Han er da en af de lækreste nyfødte jeg nogensinde har set!!!
Stort tillykke med ham
Han er da en af de lækreste nyfødte jeg nogensinde har set!!!
Tullemuzz skriver:Stort tillykke ja det er bare skønt når de alligevel beslutter sig for og vil ud af sig selv min datter gjorde det bare på selve igangsættelsesdagen hvor er han bare fin
babymus77 skriver:Ihh hvor er han fik jeres lille prinse mand:-)) Tillykke med ham;-))
Freismor skriver: årh hvor ser han skøn ud, stort tillykke med ham
årh hvor ser han skøn ud, stort tillykke med ham
Så kom han, ihhh hvor dejligt
STORT TILLYKKE MED HAM han er han sød og sikken meget hår han har
Mia mor til philippa
banditten2011 skriver: Så ville min dejlig dreng simpelthen gerne til verden, nåede lige at få tid til igangsættelse Fre den 18/11 og om natten kom veerne.. så var meget glad for det gik igang af sig selv Havde fået tid til igangsættelse mandag den 21/11 Han kom til verden den 19/11 kl 14,48 han vejer 3168 og er 53 lang.. Hvor er det fantastisk at det lille vidunder har ligget og hygget sig 9 måneder i min mave Billede 1 Min prins Mico Marinus <3 Billede 2 en stolt storesøster og hendes far (min kæreste) <3 Billede 3 Den meget stolte far <3
Så ville min dejlig dreng simpelthen gerne til verden, nåede lige at få tid til igangsættelse Fre den 18/11 og om natten kom veerne.. så var meget glad for det gik igang af sig selv Havde fået tid til igangsættelse mandag den 21/11
Han kom til verden den 19/11 kl 14,48 han vejer 3168 og er 53 lang..
Hvor er det fantastisk at det lille vidunder har ligget og hygget sig 9 måneder i min mave
Billede 1 Min prins Mico Marinus <3
Billede 2 en stolt storesøster og hendes far (min kæreste) <3
Billede 3 Den meget stolte far <3
Tillyke Med ham Hvor er han bedårende
Stort tillykke!
Hvor er han sød og hold nu op en masse hår
Ihhh hvor er han KØN..... og alt det hår hvor fint Stort tillykke med ham
en lille minibandit
Miia90 skriver: Så kom han, ihhh hvor dejligt STORT TILLYKKE MED HAM han er han sød og sikken meget hår han har Mia mor til philippa
Jaa så kom han endelig.. langt om længe men helt klart ventetiden værd
Tusind taak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128