Hvordan bliver jeg stabil?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

Doktor Doolittle

Kære quinds

Jeg kunne godt bruge nogle af jeres erfaringer her

Jeg synes jeg er dårlig til at holde fast i ting, selvom jeg egentlig gerne vil Fx. hvis jeg starter på yoga, så går det strygende nogle måneder hvorefter gassen ligesom går af ballonen, selvom jeg egentlig er glad for at gå til yoga.

Hvad gør I for at fastholde dét, I gerne vil implementere i jeres liv
Hvad gør I når nye, gode mønstre gerne skulle blive til en god vane

fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Charlie

Jeg har det desvaerre paa samme maade, saa jeg er nok ikke til megen hjaelp Men jeg lytter gerne med, hvis der er nogen, som har nogle guldkorn

Anmeld

18. februar 2009

st

Hej Doc.

Ved ikke om jeg har den store erfaring at biddrage med. Jeg er ikke selv for god til at fastholde noget som helst hvad angår motion. Jeg dyrker ikke rigtig nogen form for motion, men jeg svømmer af og til.

Men jeg tror fasthodelsen ligger i at man føler sig udfordret. Jeg har jo været en ivrig springgymnast i mange år, og når jeg tænker over det, så var det der holdte mig til ilden, det var atvi var garanteret nye spring, nye udfordringer og nye eksperimenter hver gang. Der var altid et spring man kunne gøre bedre, og det gjorde, at man var opsat på det hver gang.

Tror det er hoved essensen. Ellers tror jeg også, at det handler meget om at man virkelig har mod på at gøre noget. Det må ikke være påtaget fordi en veninde synes det er smart at gå til yoga, og derfor synes hun, at man skal med, for hun synes det er sjovt. Sådan tror jeg, der er mange der gør.

Men tror du ikke det også har noget at gøre med vores køb-smid-væk kultur. Vi lever i en verden, hvor man ikke behøver at give sig fuldt ud til hverken job, fritidsaktiviteter eller familien for den sags skyld. Hvis ikke tingene/forholdene passer os, så er vi nærmest opdraget til at skifte tingene ud, og finde noget nyt. Måske handler det om generel commitment. Jeg tror det ligger som en blanding af det ovenstående. Men omvendt, så tror jeg ogsåat vi befinder os i en tid, hvor vi gerne vil have alt den tid vi overhovedet kan få med vores familier, også mister man lysten til at skulle noget om aftenen, hvor man endelig har mulgiheden for at nyde sin dejlige familie og sine skønne unger efter en lang arbejdsdag. Men det er bare lige en indskydelse.

Men jeg ved ikke, jeg følger da med her tråd med spænding.

Klem st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.