Sofiekdk skriver:
Jeg prøver lige igen.
Hvor er hun dog bare smuk
må jeg spørge hvordan det er gået med hende efter fødslen? Er selv i risiko for tidlig fødsel, så er lidt nysgerrig om hvordan det mon er med en for tidlig født baby. Er i kommet hjem fra hospitalet og hvor længe var i indlagt? Hvor stor var hun og hvordan klarede hun det lige efter fødslen? 
Undskylder de mange spørgsmål, men un er bare så skøn og fin og ligner jo slet ikke hun er født for tidligt 
hvordan kan det være du er i den risiko? Jeg var også selv i risiko zonen for at føde for tidligt da den ene hinde om fosteret var gået løs. 
Ja vi kom hjem i onsdags da havde vi været indlagt i 14 dage, jeg kunne godt have kommet hjem før men grundet en scanning der lagde om onsdagen valgte jeg at blive så jeg ikke skulle til at op på sygehuset igen nogen dage efter. 
Hun klarede sig helt fint efter fødslen. Hun kom ud og vejede 2680 og var 47 cm lang. Hun havde ikke brug for nogen hjælpemidler overhovedet. Det eneste hun fik var sonde som hun fik igennem næsen indtil hun selv kunne finde ud af at spise hos mig fuldt ud. Når de er for tidligt fødte så bliver de meget hurtig trætte.. 
Hun er super nem indtil videre, hun sover faktisk bare og så spiser hun.. Hun er lige vågen et lille kvarter efter måltiderne, nogengange mindre.
Jaah hun er super skøn, jeg fik selv et "Chok" da jeg så at hun rent faktisk lignede en "rigtig" baby, da jeg havde googlet mig frem til for tidligt fødte babyer. Og billederne var bare så skræmmende. SÅ GØR IKKE DET! 

Men mange tak for de søde ord, Hun er bare en rigtig lille prinsesse. 
Anmeld