Så er det i morgen....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Sille86

At vi skal til nf..... Det bliver så spændende, håber alt er som det skal være....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

LilleLene

Sille86 skriver:

At vi skal til nf..... Det bliver så spændende, håber alt er som det skal være....

Uhh håber i får nogle gode tal

Håber der kommer en update på det

Anmeld

21. november 2011

Sille86

Så fik vi set vores skønne lille mus.... Jeg fik rykket termin til 2 juni... Det vil sige jeg i dag er 12+3.... Vores risiko blev vurderet til 1:700, og blev derfor tilbudt en tidlig misdannelses skanning.. Om tre uger, det takkede vi ja tak til... Men vi skal os bibeholde den normale tid i uge 20 så vi får den lille sprællemus at se endnu flere gange... Pga at jeg har en forholdsvis lav bmi vil de gerne følge os tæt, da de har erfaret at når man har en lav bmi kan man godt risikere at få for små børn.. Så det er jo fint nok... Men en dejlig lille livlig og lækker baby... Det var skønt.. Knus herfra

Anmeld

23. november 2011

pemiro

Sille86 skriver:

Så fik vi set vores skønne lille mus.... Jeg fik rykket termin til 2 juni... Det vil sige jeg i dag er 12+3.... Vores risiko blev vurderet til 1:700, og blev derfor tilbudt en tidlig misdannelses skanning.. Om tre uger, det takkede vi ja tak til... Men vi skal os bibeholde den normale tid i uge 20 så vi får den lille sprællemus at se endnu flere gange... Pga at jeg har en forholdsvis lav bmi vil de gerne følge os tæt, da de har erfaret at når man har en lav bmi kan man godt risikere at få for små børn.. Så det er jo fint nok... Men en dejlig lille livlig og lækker baby... Det var skønt.. Knus herfra

Er helt sikker på det er en dejlig sund og rask krudtugle du ruger på
Jeg glæder mig så meget til det bliver min tur på fredag, er dog meget spændt.. Frygter at få af vide at det er dødt eller sådan.. Men selvfølgelig hopper den rundt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.