Ej en smart gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. november 2011

kimfrit

Så så jeg lige denen termin gruppe, hvor er det hyggeligt at vi kan følge hinanden.

Jeg håber virekelig min lille spir bliver derinde, for vi har mistede 5 gange før.
Jeg er sat til den 14.07.2012, og har allerede en datter fra den 28.07.2010, og jeg er selv fra den 04.07.1987 heheh Så vi håber det bliver en pige igen, så vi rigtig kan holde pige fødselsdags måned i juli mdr

Jeg skal til en trykhedscanning i morgen, og håber virkelig at man kan se hjerte blink

Jeg har allerede fået en lille mave, så måske der ligger 2 derinde?, det kunne kun være fedt hvis der gjorde.

Når men tillykke til alle jer andre, glæder mig til at følge jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Spændene og held og lykke i morgen. Vh Stine

Anmeld

21. november 2011

Blirnokaldrigfru

kimfrit skriver:

Så så jeg lige denen termin gruppe, hvor er det hyggeligt at vi kan følge hinanden.

Jeg håber virekelig min lille spir bliver derinde, for vi har mistede 5 gange før.
Jeg er sat til den 14.07.2012, og har allerede en datter fra den 28.07.2010, og jeg er selv fra den 04.07.1987 heheh Så vi håber det bliver en pige igen, så vi rigtig kan holde pige fødselsdags måned i juli mdr

Jeg skal til en trykhedscanning i morgen, og håber virkelig at man kan se hjerte blink

Jeg har allerede fået en lille mave, så måske der ligger 2 derinde?, det kunne kun være fedt hvis der gjorde.

Når men tillykke til alle jer andre, glæder mig til at følge jer

Hvordan gik det?

Anmeld

21. november 2011

kimfrit

Frk P. skriver:

Hvordan gik det?

Det gik så fint, man kunne se hjertet blinke, jeg har lige vedhæftet nogle billeder af maven og af scanningen

Som i kan se lå den nede i det ene hjørne, så hun havde svært ved at måle den, så jeg skulle komme igen om 2 uger, også for at se om alt er fint, da jeg har haft en mindre blødning, og så kunne vi lige måle den igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. november 2011

MissBee

kimfrit skriver:

Det gik så fint, man kunne se hjertet blinke, jeg har lige vedhæftet nogle billeder af maven og af scanningen

Som i kan se lå den nede i det ene hjørne, så hun havde svært ved at måle den, så jeg skulle komme igen om 2 uger, også for at se om alt er fint, da jeg har haft en mindre blødning, og så kunne vi lige måle den igen

Tillykke med det, ej hvor dejligt!!!

Anmeld

22. november 2011

kimfrit

MissBee skriver:

Tillykke med det, ej hvor dejligt!!!

Taaaark skal du have

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

Dejligt at det gik godt håber min scanning fredag går lige så godt

Anmeld

22. november 2011

sarahjylland

Tillykke med det hvor langt er du nu så?? 

Jeg er også en der har mistet nogle gange dog ikke 5 men har også været til scan i uge 6 med hjerteblink og det var ingen problem at måle det der. 

Anmeld

22. november 2011

kimfrit

Frk P. skriver:

Dejligt at det gik godt håber min scanning fredag går lige så godt

Glæder mig til at hører om det  og tak

Anmeld

22. november 2011

kimfrit

sarahjylland skriver:

Tillykke med det hvor langt er du nu så?? 

Jeg er også en der har mistet nogle gange dog ikke 5 men har også været til scan i uge 6 med hjerteblink og det var ingen problem at måle det der. 

Jamen indtil videre må jeg gå efter min men beregning 6+3, for den lå nede i hjørnet; så hun kunne ikke måle længden. så det får jeg først præciseret om to uger ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.