Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fundet dette billede på nettet og kunne godt tænke mig og prøve at lave juletræerne, men hvordan gør jeg lige det?
Please hjælp mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er vist bare trillet som en kegle og så klipper du i det så grenene kommer frem
Du laver nogle kegler og så klipper du ind i dem med en lille spids saks
TbCp skriver: Det er vist bare trillet som en kegle og så klipper du i det så grenene kommer frem
Hehe, jeg elsker ordet " bare" med tusind tak for svaret...!
Det lyder ikke så svært, meeeen nu må jeg se, hvordan det kommer til at se ud
Polkaprik skriver: Du laver nogle kegler og så klipper du ind i dem med en lille spids saks
Mange tak - jeg må prøve mig frem
K&S skriver: Hehe, jeg elsker ordet " bare" med tusind tak for svaret...! Det lyder ikke så svært, meeeen nu må jeg se, hvordan det kommer til at se ud
Hehe sorry det var ment som at der ikke skal modelleres så meget, men "bare" trilles kegler
http://www.youtube.com/watch?v=lDvpQn3fUcg&feature=related
Her er lige en bitte video..
TbCp skriver: Hehe sorry det var ment som at der ikke skal modelleres så meget, men "bare" trilles kegler
AnjaM skriver: Uden at have forstand på det, så ville jeg gætte på, at de er klippet med én saks.. Og hvor er det bare en fin og hyggelig kage du har fundet..
Uden at have forstand på det, så ville jeg gætte på, at de er klippet med én saks.. Og hvor er det bare en fin og hyggelig kage du har fundet..
Det er også det andre har foreslået, så jeg må prøve mig frem - det kan jo altid være et træ, der er blevet ramt af en motorsav
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128