Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver:Weee Cool!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Wauw, en rigtig flot børnekage
Wauw, en rigtig flot børnekage
kimfrit skriver: ej hvor du sød, tak skal du have, har ansøgt dig som ve, så jeg kan finde dig til den tid
ej hvor du sød, tak skal du have, har ansøgt dig som ve, så jeg kan finde dig til den tid
Hvor er den fin! Får helt dårlig samvittighed overfor min datter.. Jeg kan slet ikke lave sådan noget, og hun ELSKER Barbapapa! Til hendes fødselsdag fik vi muffins i sådan nogle papirs muffin-forme med Barbapapa på- men det er ligesom ikke helt det samm..
Malunsesmutti skriver: Hvor er den fin! Får helt dårlig samvittighed overfor min datter.. Jeg kan slet ikke lave sådan noget, og hun ELSKER Barbapapa! Til hendes fødselsdag fik vi muffins i sådan nogle papirs muffin-forme med Barbapapa på- men det er ligesom ikke helt det samm..
Hvor er du sød! Min datter blev også RIGTIG glad, og de små figurer glæder hun sig til at snakke med hver morgen Jeg troede bestemt heller ikke at jeg kunne, men det er virkelig sjovt. Så PRØV det
Wow, en sød og flot kage!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128