Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God'aften damer. Min mand har fået sin julegave fra mig af. Men hvad pokker skal jeg ønske mig af ham? Jeg har alt det jeg har brug for. Jeg er en dame, som kan lide, at købe mine ting selv. Da jeg mener det som jeg vil have, må jeg også selv betale for. Parfumer, sko og tøj, mangler jeg ikke. Smykker kan jeg altid bruge. Men jeg synes det er alt for nem, at bare købe smykker. Hvad ønsker i jer af jeres mænd? Har i nogle ideer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu jeg ikke kvinde men jeg vil da byde ind alligevel ;-) hvad med at ønske dig oplevelser ? Koncerter, en tur i Teateret ud af flyve luftballon, et kursus i et eller andet, en rejse osv osv ??
Det kunne være rigtig dejligt, hvis jeg gik en tur et sted hen
Det var nogle gode ideer som du kom med
Synes altid det er svært at finde på noget
TulleStøv skriver: God'aften damer. Min mand har fået sin julegave fra mig af. Men hvad pokker skal jeg ønske mig af ham? Jeg har alt det jeg har brug for. Jeg er en dame, som kan lide, at købe mine ting selv. Da jeg mener det som jeg vil have, må jeg også selv betale for. Parfumer, sko og tøj, mangler jeg ikke. Smykker kan jeg altid bruge. Men jeg synes det er alt for nem, at bare købe smykker. Hvad ønsker i jer af jeres mænd? Har i nogle ideer?
Jeg ønsker mig en ny badedragt til babysvømning. Jeg har været ude og prøve, så det er et ret specifikt ønske med str. og det hele..
hvad med at ønske dig en shoppetur til januar?
Det kunne være super lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128