Julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Frk.Nissen

God'aften damer.

Min mand har fået sin julegave fra mig af. Men hvad pokker skal jeg ønske mig af ham? Jeg har alt det jeg har brug for. Jeg er en dame, som kan lide, at købe mine ting selv. Da jeg mener det som jeg vil have, må jeg også selv betale for.

Parfumer, sko og tøj, mangler jeg ikke. Smykker kan jeg altid bruge. Men jeg synes det er alt for nem, at bare købe smykker. 

Hvad ønsker i jer af jeres mænd?

Har i nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Mick

Nu jeg ikke kvinde men jeg vil da byde ind alligevel ;-) hvad med at ønske dig oplevelser ? Koncerter, en tur i Teateret ud af flyve luftballon, et kursus i et eller andet, en rejse osv osv ??

Anmeld

20. november 2011

Frk.Nissen

Det kunne være rigtig dejligt, hvis jeg gik en tur et sted hen

Det var nogle gode ideer som du kom med

Synes altid det er svært at finde på noget

Anmeld

20. november 2011

Molly8

TulleStøv skriver:

God'aften damer.

Min mand har fået sin julegave fra mig af. Men hvad pokker skal jeg ønske mig af ham? Jeg har alt det jeg har brug for. Jeg er en dame, som kan lide, at købe mine ting selv. Da jeg mener det som jeg vil have, må jeg også selv betale for.

Parfumer, sko og tøj, mangler jeg ikke. Smykker kan jeg altid bruge. Men jeg synes det er alt for nem, at bare købe smykker. 

Hvad ønsker i jer af jeres mænd?

Har i nogle ideer?

Jeg ønsker mig en ny badedragt til babysvømning. Jeg har været ude og prøve, så det er et ret specifikt ønske med str. og det hele..

Anmeld

20. november 2011

henh01

hvad med at ønske dig en shoppetur til januar?

Anmeld

20. november 2011

Frk.Nissen

Det kunne være super lækkert

Anmeld

20. november 2011

Frk.Nissen

Det kunne være super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.