rifter ved mundvigen, nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.501 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Anonym trådstarter

jeg døjer med rifter i mundvigende og det gør bare ondt!

er der nogle som har gode råd til hvad jeg kan gøre for at få dem væk? og gerne hurtigst muligt, har døjet med skidtet i snart 14 dage nu og det vil bare ikke hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

K&S

er der nogle som har gode råd til hvad jeg kan gøre for at få dem væk? og gerne hurtigst muligt, har døjet med skidtet i snart 14 dage nu og det vil bare ikke hele.

Har du fået tjekke at det ikke er svamp?

Jeg døjer også med det rigtig mange gange om året, jeg plejer at smøre zinksalve på inden jeg går i seng og i løbet af dagen, hvis jeg er derhjemme - jeg påfører et tyndt lag med en vatpind

I en årrække brugte jeg Atamon (man bruger det til at sylte med), men jeg tror jeg blev immun - men det er også værd at prøve

Jeg har fået tjekket for svamp indtil flere gange, men intet at finde...!

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg døjer også med det rigtig mange gange om året, jeg plejer at smøre zinksalve på inden jeg går i seng og i løbet af dagen, hvis jeg er derhjemme - jeg påfører et tyndt lag med en vatpind

I en årrække brugte jeg Atamon (man bruger det til at sylte med), men jeg tror jeg blev immun - men det er også værd at prøve

Mange tak for svar.

Ok, så en zinksalve kan man smøre på området og det hjælper det med at hele?

det vil jeg straks prøve i aften inden jeg går i seng så.

er SÅ træt af at have ondt og dårligt kunne spise.

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Har du fået tjekke at det ikke er svamp?

Jeg har fået tjekket for svamp indtil flere gange, men intet at finde...!

Nej, det har jeg ikke?

kan man godt pludselig få svamp ved mundvigende?

Anmeld

20. november 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Jeg bruger altid en masse mentholatum når det begynder at blive koldt i vejret fordi mine læber ellers bare er en stor revne..

Jeg har gode erfaringer med det. Både som pomade men også den i den lille bøtte.

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Jeg bruger altid en masse mentholatum når det begynder at blive koldt i vejret fordi mine læber ellers bare er en stor revne..

Jeg har gode erfaringer med det. Både som pomade men også den i den lille bøtte.

Okay, mange tak for svar.

Er det noget man kan få i Matas?

jamen normalt har jeg også tørre læber når det begynder at blive koldt men denne gang har jeg fået rifter ved begge mundvige og kan jo dårligt spise da det gør hammer ondt.

Anmeld

20. november 2011

K&S

Anonym skriver:

Mange tak for svar.

Ok, så en zinksalve kan man smøre på området og det hjælper det med at hele?

det vil jeg straks prøve i aften inden jeg går i seng så.

er SÅ træt af at have ondt og dårligt kunne spise.

Det hjælper i hvert fald hos mig, det kan godt taget et par dage, men det virker

Anmeld

20. november 2011

K&S

Anonym skriver:

Nej, det har jeg ikke?

kan man godt pludselig få svamp ved mundvigende?

Hvis man (som jeg ) har en tendens til væde læberne hele tiden pga. tørhed, så er der jo vådt en stor del af dagen og det kan godt føre til svamp

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hvis man (som jeg ) har en tendens til væde læberne hele tiden pga. tørhed, så er der jo vådt en stor del af dagen og det kan godt føre til svamp

hmm, det kunne være at jeg skulle ringe til lægen i morgen for en sikkerheds skyld nu jeg har døjet med det snart 14 dage.

har blot brugt lidt læbepomade/vaseline men det har så heller ikke hjulpet overhovedet.

Anmeld

20. november 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Okay, mange tak for svar.

Er det noget man kan få i Matas?

jamen normalt har jeg også tørre læber når det begynder at blive koldt men denne gang har jeg fået rifter ved begge mundvige og kan jo dårligt spise da det gør hammer ondt.

Ja er ret sikker på du kan købe det i matas..

Tror faktisk du kan købe det i føtex også..

Øv det er rigtig træls.. Det døjer jeg også tit med.. Det gør naller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.