Mens og gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen,

Jeg har lige lidt spørgsmål. Har nogle af jer haft menstruation mens I har været gravide eller blødt når ægget har sat sig fast??

Jeg spørger fordi jeg i løbet af den sidste uge har haft rigtig meget kvalme og har spist meget mindre end jeg plejer. Jeg har samtidig haft ondt i maven og følt at min mens var på vej. I onsdags prøvede jeg en graviditets test, som var negativ. Igår lørdag prøvede jeg igen at teste. Denne gang var den meget svagt positiv. Men senere samme dag, kom min mens. Den er her stadig idag søndag, men jeg prøvede alligevel at teste imorges, hvor der stadig var en svag (dog lidt tydeligere end igår) positiv. 

Jeg er derfor lidt i tvivl om hvorvidt graviditets testene har været ukorrekte, om jeg er igang med en SA eller om det bare er en normal blødning!!! 

Jeg må jo nok bare vente og se tiden an, men jeg er bare så nysgerrig og ved ikke om jeg skal være glad, trist eller hva!!!!

Vil gerne høre  jeres erfarringer, både hvis I har oplevet SA eller blødning under graviditeten. Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Hulubulu86

Jeg havde bloedninger under min graviditet som jeg troede var menstruation, af samme grund opdagede jeg ikke graviditeten foer jeg  var 5mdr henne og han begyndte at sparke

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Jeg havde bloedninger under min graviditet som jeg troede var menstruation, af samme grund opdagede jeg ikke graviditeten foer jeg  var 5mdr henne og han begyndte at sparke

Wow vildt nok. Håber at det så var en glædelig nyhed 

Anmeld

22. november 2011

Hulubulu86

Anonym skriver:

Wow vildt nok. Håber at det så var en glædelig nyhed 

Min mand og jeg havde ugen inden snakket om at begynde projekt baby, saa vi blev meget glade, men var lidt af et chok. Nu sidder jeg med den dejligste baby paa 3mdr paa skoedet.

Haaber din spire vokser sig stor og staerk ligesom min

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Min mand og jeg havde ugen inden snakket om at begynde projekt baby, saa vi blev meget glade, men var lidt af et chok. Nu sidder jeg med den dejligste baby paa 3mdr paa skoedet.

Haaber din spire vokser sig stor og staerk ligesom min

Ej hvor dejligt for jer. Tillykke med jeres lille vidunder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.