Århus - ventetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.614 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Giraffen

Hej piger

Er der nogen der ved hvor man kan købe ventetøj i Århus - særligt omkring trøjborg eller andre steder i Århus nord?

Kender godt til hm ved åen, bestseller, mummy osv, der forhandler det, men tænkte mere om der var nogle steder i fx storcenter nord eller andre steder omkring trøjborg hvor man kunne finde noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Benjamins'mor

Man kan få meget fint ventetøj i Bilka, men det ved du nok i forvejen.

Anmeld

23. november 2011

Giraffen

Benjamins'mor skriver:

Man kan få meget fint ventetøj i Bilka, men det ved du nok i forvejen.

nej det vidste jeg overhovedet ikke

har de også leggins og sådan? det er nemlig det eneste ventetøj jeg rigtig bruger

Anmeld

23. november 2011

KM78

Name It inde i Bruuns Galleri forhandler også ventetøj af mærket Mamalicious. Men deter jo ikke inde i Trøjborg.

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Giraffen skriver:

nej det vidste jeg overhovedet ikke

har de også leggins og sådan? det er nemlig det eneste ventetøj jeg rigtig bruger

Nu kender jeg jo ikke din kropstype og det, men jeg kunne ikke passe deres leggins da jeg var højgravid.

Anmeld

23. november 2011

Giraffen

Benjamins'mor skriver:

Nu kender jeg jo ikke din kropstype og det, men jeg kunne ikke passe deres leggins da jeg var højgravid.

jeg er 160 og meget normal af bygning - bruger som regel H&Ms størrelse medium i leggins - men hvis de har leggins til gravide så bør jeg kunne passe dem

Anmeld

23. november 2011

Giraffen

KM78 skriver:

Name It inde i Bruuns Galleri forhandler også ventetøj af mærket Mamalicious. Men deter jo ikke inde i Trøjborg.

ku være jeg sku derind - jeg har været i bestseller og de havde de mest fantastiske leggins fra mamalicious (som jeg har på nu) men de er "korte" hvilket jeg synes er så fjollet i november måned, der vil jeg gerne ha lange - så måske man sku se om de havde derinde

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Giraffen skriver:

jeg er 160 og meget normal af bygning - bruger som regel H&Ms størrelse medium i leggins - men hvis de har leggins til gravide så bør jeg kunne passe dem

Så kan du nok godt passe dem.

Anmeld

23. november 2011

Giraffen

Benjamins'mor skriver:

Så kan du nok godt passe dem.

tak for det - det må jeg prøve  

Anmeld

23. november 2011

Sara.

Giraffen skriver:

ku være jeg sku derind - jeg har været i bestseller og de havde de mest fantastiske leggins fra mamalicious (som jeg har på nu) men de er "korte" hvilket jeg synes er så fjollet i november måned, der vil jeg gerne ha lange - så måske man sku se om de havde derinde

Synes at det de har i name it i bruuns ser rigtig fint ud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.