Hvordan kan jeg regne frem til måned baby bliver født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Peanut

Inspireret af en anden tråd..

Jeg tænkte på, hvis jeg bliver gravid når jeg har æl i november, men tester positiv i december, hvilken måned er så 9 mdr. fremme? Skal jeg tælle fra November (ægløsningen) og 9 mdr. frem så det bliver August, eller skal jeg tælle fra december (testdag) så barnet bliver født i September 

På forhånd tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

clematis

Det er mega- nemt.. Du googler beregn termin. Her taster du ind hvornår din sidste mensess var, derefter beregner den for dig..

Anmeld

20. november 2011

Gaia

Du skal tælle fra sidste første mens daG. så altså du skal tælle fra før din ægløsning. Det er fordi din mens første dag er mere sikker at regne ud fra end æl, som jo kan komme forskelligt fra måned til måned  

Anmeld

20. november 2011

Peanut

Gaia skriver:

Du skal tælle fra sidste første mens daG. så altså du skal tælle fra før din ægløsning. Det er fordi din mens første dag er mere sikker at regne ud fra end æl, som jo kan komme forskelligt fra måned til måned  

Ahh.. Tak! 

Anmeld

20. november 2011

Trine89

ud fra beregninger have jeg æl i november sidste år, og jeg testede positiv den 9 december. 

og jeg havde termin den 20 august (men fødte den 22.)

Anmeld

20. november 2011

Peanut

clematis skriver:

Det er mega- nemt.. Du googler beregn termin. Her taster du ind hvornår din sidste mensess var, derefter beregner den for dig..

Ov ja tak.. Det kan man jo også 

Anmeld

6. december 2011

NatteS

Jeg testede i sin tid positiv den. 22. december og havde termin d. 27 august (fødte den 28. kl 03.04)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.