Kan det virkelig være rigtig!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.738 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

SunHeart

Det værst mulige er måske ved at ske !
Vi har endelig fundet ud af vi valgte at beholde vores barn.
Men går efter vi prøvede at dyrke sex begynde jeg virkelig at styrt bløde - og det var ikke bare lidt, men meget.
Jeg ringede til vagtlægen men han ville ikke gøre noget da jeg ikke havde kraftige smerter.

Så ringede jeg til lægen imorgen efter en times forsøg, og fortalte min historie, og det skal siges at jeg nu har fået smerter i maven og stadig bløder, dog mindre . jeg havde regnet med at jeg ville komme til med det samme da det kan jo være en abort jeg er igang med!? Men næ nej jeg har først fået en tid kl 13.30. så her sidder jeg og er skide nervøs.. Kan det virkelig være rigtig at det skal være på den måde !?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

SaNiNa

Ja det er rigtig nok... første gang jeg tabte ville vagtlægen heller ikke gøre noget skulle kontakte min egen læge næste dag...

de kan jo ikke rigtig gøre noget hvis den er på vej ud...
Det er ikke det mest trøstende jeg kan sige ikke andet at hvis den ikke bliver der er der ikke andet for i må igang igen...

men jeg bløde osse først i min graviditet og har nogle dag endnu pletblødninger.

Håber den lille spir bliver derinde..

Anmeld

18. februar 2009

SunHeart

Nej der er nok ikke så meget at gøre hvis den har bestemt sig for at den ikke gider at være der mere. Men synes stadig at det er utroligt at man ikke ser på det, hvis det nu er noget man kan gøre. Altså hellere et tjek for meget end et for lidt . Og når det gør ondt må der jo være noget galt. det er jo heller ikke rart for mig at sidde og være urolig ..
men nu er jeg også kun 8+2 henne.

men igen jeg synes bare det er urtroligt at de kan tag det så roligt, tænker også på det er jo nok heller ikke helt sundt at gå rundt med det hvis det ikke er helt optimalt ''derinde''.

Anmeld

18. februar 2009

Balderson

Hvis naturen har valgt dens gang, så er der jo ikke så meget man kan gøre.. Heller ikke for en læge..

Man ser det jo nok ikke som liv eller død, hvis man er læge og derfor får du lov til at vente til i eftermiddag og ikke får en akut tid nu og her...

At der så er tusind spørgsmål der køre rundt i dit hovede og du selvfølgelig er bange for det værste er jo en helt anden snak og gerne vil beroliges nu og her er jo ikke unormalt og derfor svært for dig at forstå at lægen for katten ikke bare kan give dig en tid nu..

Jeg har selv prøvet at begynde at styrt bløde og der fik jeg faktisk lov til at vente til dagen efter...

Anmeld

18. februar 2009

morlotte

hejsa!!
hvor langt er du henne?? jeg prøvede 2 gange med min eks kæreste at jeg begyndte at bløde efter vi havde haft samleje (jeg var gravid begge gange) den første gang havde jeg rigtig ondt og ringede til vagtlægen og fik af vide at det var det man kaldte en spontan abort hvilket han mente var normalt når jeg ikke var længere henne ( jeg var 7 uger henne) anden gang begyndte jeg også at bløde men der havde jeg ingen smerter og ringede til vagtlægen og fik det samme af vide der var 8 uger henne...
men det kan godt passe de ikke vil se dig med det samme da de intet kan gøre hvis det er en spontan abort det klare naturen selv.. men forstår godt du er nervøs det var jeg også selv.. men håber ikke det er det der er galt med dig pøj pøj hos lægen

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

Det er meget normalt at bløde lidt når man har haft samlege i starten af graviditeten det gjorde jeg selv og fik nogen voldsomme kramper i maven dagen efter og der var ikke noget galt alt var i den skønneste orden... håber den lille spir stadig er der

Knus Diana 41+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.