Er begyndt at bløde, hva gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Anonym trådstarter

Er 5 uger henne, og opdagede før at jeg bløder lidt, havde ikke lagt mærke til det med trusserne var blødt til så stort som trussens bredde * 6 cm i en ring ca.

tog så sent som 3 dage siden en klart positiv test mere. har i nogle dage haft stikken og niv i underlivet. det er kun 2 gang jeg bløder på 9 mdr. så frygter det er SA ?

Uanset hvad, hva kan jeg gøre, kan man få en scanning eller hva søren gør man for at følge med i hva der sker med min krop?? Det er ikke normalt for mig at bløde da jeg kun har blødt 6 dage højest i 9 mdr så det kommer som et chok ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Er 5 uger henne, og opdagede før at jeg bløder lidt, havde ikke lagt mærke til det med trusserne var blødt til så stort som trussens bredde * 6 cm i en ring ca.

tog så sent som 3 dage siden en klart positiv test mere. har i nogle dage haft stikken og niv i underlivet. det er kun 2 gang jeg bløder på 9 mdr. så frygter det er SA ?

Uanset hvad, hva kan jeg gøre, kan man få en scanning eller hva søren gør man for at følge med i hva der sker med min krop?? Det er ikke normalt for mig at bløde da jeg kun har blødt 6 dage højest i 9 mdr så det kommer som et chok ;(

Sikke en forskrækkelse at få

Jeg ved ikke om det er det rigtige at gøre, men de gange jeg har blødt, tog vi på skadestuen, og så blev jeg undersøgt dér.

for at det ikke betyder noget

Anmeld

20. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Sikke en forskrækkelse at få

Jeg ved ikke om det er det rigtige at gøre, men de gange jeg har blødt, tog vi på skadestuen, og så blev jeg undersøgt dér.

for at det ikke betyder noget

Tak skal du ha

Håber det er okaj jeg har lidt spørgsmål?

Hvor langt har du været henne de gange?

Ringede du inden?

Hvordan undersøgte de?

Anmeld

20. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Tak skal du ha

Håber det er okaj jeg har lidt spørgsmål?

Hvor langt har du været henne de gange?

Ringede du inden?

Hvordan undersøgte de?

Første gang var jeg i uge 6 - vi havde været i behandling, og var helt knust da jeg begyndte at bløde, så vi kørte bare som zombier på skadestuen.

Anden gang var i uge 7-8 stykker (øko), og vi kørte bare derop igen.

Begge gange blev der tilkaldt én fra gyn, som kom og skannede mig indvendigt.

Vi ringede ikke nogen af gangene, kørte bare derop

Anmeld

20. november 2011

Mulse-mor

Anonym skriver:

Det er vist meget normalt at bløde lidt når man er ca 5 uger henne. Jeg har læst noget om at når ægget sætter sig fast kan der godt komme en mens lign blødning. Nogen har mere end andre. Og det skulle være fra slutningen af uge 4. Så det passer jo meget godt. Tag en test mere hvis du er i tvivl og ellers så snak med lægen.

Knus fra mig

Anmeld

20. november 2011

raca

ca 20-25% af alle graviditeter går til pga produktions fejl.. du er jo ret langt hende, så jeg ville se tiden og og måske slappe lidt af.. men ellers ikke gøre noget, og lade naturen gå sin gang.

Anmeld

20. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Se tiden lidt an..og hvis du får smerter og begynder at bløde kraftigere, så kontakt vagtlæge.

Ring til din egen læge i morgen tidlig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.