Hvilket produkt er det BEDSTE du har købt til dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Babystar

Jeg talte med en veninde forleden som fortalte hun havde købt en sut fra Wubbanub, som var det BEDSTE køb hun havde lavet. Tænkte det kunne være sjovt at give de små fifs videre... måske samle dem i en artikel

Hvilket produkt har du være ALLER mest glad for du har købt/fået til dit barn? Småt eller stort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

kirsti

det må være hans sleich dyr. Et skud i tågen vbil være at han har for 4-5000kr i det mærke (dyreplejestation, dyr, riddere, biler osv.)

Det har været et hit fra han var helt lille måske 1 år og det er stadig det han vender tilbage til og nu er han 5år

Anmeld

21. november 2011

An&Jo

hans allerbedste legetøj lige nu er helt sikkert hans klassiske røde plastik scooter, den er et hit og han leger med den flere timer hver dag..

det bedste JEG nogensinde har købt til ham var da jeg købte min bæresele fra babybjørn, da han var lille, for jeg fik pludselig mine arme fri til at lave mad og gøre rent, men nu er han 19mdr så har jo ikke brug for den mere..

Anmeld

21. november 2011

LR85

det bedste lige for tiden er et børne-grydesæt fra IKEA. Min dreng kan blive ved og ved og ved med a lege med det

Dernæst har jeg set lyset a teletubbies, det virker i en god ulvetime hvor man skal lave mad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2011

Ciss

Moby wrap!

Et bæresjal som kan bruges på utallige måder fra 0 til ? i alder.

Jeg har brugt det enormt meget, og ungerne har elsket det, og det har været totalt genialt i lufthavne, og hvis jeg skulle gå længere strækninger, eller rejse alene med bagage, så det var godt at kunne have hænderne fri...

Anmeld

21. november 2011

Zeus

Min Mai Tei, men det er fordi den er så smuk Nu har jeg kun et billede hvor min søster har den på, men smider det lige ind alligvel

Og ellers så må det næsten være den hundebamse hun har arvet fra sin storesøster, hun sover med, nusser med den, spiser med den, og den har fulgt hende siden hun var et par uger gammel.. Vi lagde mærke til at hun altid lå og prøvede på at nulre vores hænder når hun skulle sove, så vi prøvede at give hende bamsen, og den var bare et hit fra dag ét

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.