fleecedragt, hvor længe ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

MissTas

birthee skriver:

Min bror og søster (december og januar-barn) har aldrig sovet i fleecedragt eller flyverdragt i barnevognen... og de har begge været ude og sove fra de var et par dage gamle... så jeg ville da nok nøjes med den dragt du har købt... caroline er 8 mdr. nu her, og ja, jeg har da en mor der har syet en fleecedragt til hende, men det bliver nok lige så meget til at køre bil i...

tak for svar tror jeg holder mig til det vi har indtil videre så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Kløver

baså

okay .. tusind tak for svar det hjalp lidt på det .. men nej, hun kommer nok ikke ud den første måneds tid her heller

Måske, kommer jo på vejr osv. Vores søn er født 5 uger for tidligt, så vi skulle vente, men er det hård vinter og meget frost, går der måske også længere. Håber du finder det rigtige, og din sp kan helt sikkert hjælpe til den tid :-)

Anmeld

21. november 2011

MissTas

Maja84 skriver:

Måske, kommer jo på vejr osv. Vores søn er født 5 uger for tidligt, så vi skulle vente, men er det hård vinter og meget frost, går der måske også længere. Håber du finder det rigtige, og din sp kan helt sikkert hjælpe til den tid :-)

ja, det har du ret i .. afhænger helt af hvilken vinter vi får i år og ja, SP kan helt sikkert hjælpe til den tid tak for svar..

Anmeld

21. november 2011

Mettemus

Min søn er fra januar i år (mega pisse koldt). Han sov i en ulddragt fra Joha og havde altidd perfekt temperatur når han kom op. Jeg tror han blev ved med at sove i denn til marts

Anmeld

21. november 2011

MissTas

Mettemus skriver:

Min søn er fra januar i år (mega pisse koldt). Han sov i en ulddragt fra Joha og havde altidd perfekt temperatur når han kom op. Jeg tror han blev ved med at sove i denn til marts

tak for svar og når det så blev marts sov han bare i alm tøj og så en tykkere trøje/fleece trøje eller lign?

Anmeld

21. november 2011

Mettemus

MissTas skriver:

tak for svar og når det så blev marts sov han bare i alm tøj og så en tykkere trøje/fleece trøje eller lign?

Ja bare i sit almindelige tøj og så med en tynd strikket trøje udenover. Det var også helt fint indtil det blev "sommer" (eller hvad det nu var?)

Anmeld

21. november 2011

MissTas

Mettemus skriver:

Ja bare i sit almindelige tøj og så med en tynd strikket trøje udenover. Det var også helt fint indtil det blev "sommer" (eller hvad det nu var?)

hehe, ja ved heller ikke helt hvad vi skal kalde sidste sommer ..

meen tror jeg er dækket godt ind så .. for har fleecedragt, en flyverdragt lign dragt og små strikketrøjer

Anmeld

21. november 2011

Mettemus

MissTas skriver:

hehe, ja ved heller ikke helt hvad vi skal kalde sidste sommer ..

meen tror jeg er dækket godt ind så .. for har fleecedragt, en flyverdragt lign dragt og små strikketrøjer

Det lyder i hvert fald som om i er klar til dansk vinter og forår, ja

Anmeld

21. november 2011

MissTas

Mettemus skriver:

Det lyder i hvert fald som om i er klar til dansk vinter og forår, ja

ja, det må man sige man vil jo også gerne ha så meget klar som muligt inden den lille kommer

Anmeld

21. november 2011

Mettemus

MissTas skriver:

ja, det må man sige man vil jo også gerne ha så meget klar som muligt inden den lille kommer

Ja helt sikkert! Det er også bare sååå hyggeligt at gå og nusse med sådan nogle ting. Har heller aldrig nydt at vaske tøj så meget som jeg gjorde da vi fyldte puslekommoden inden den lilles ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.