Ad ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2009

Mutti2

Det lyder til at være slim-proppen samt en smule tegnblødning.

Det er noget der kan forekomme uger før fødslen, de fleste oplever dog at det sker lige før. Mon ikke det er ved at være tid til at han kommer ud

Der er jo nærmest gået sport i at følge med dig herinde , nu er det vist snart på tide at vi får ham at se Mon ikke der kommer veer i aften

Held og lykke. Vi for at der snart sker noget

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Det lyder til at være slim-proppen samt en smule tegnblødning.

Det er noget der kan forekomme uger før fødslen, de fleste oplever dog at det sker lige før. Mon ikke det er ved at være tid til at han kommer ud

Der er jo nærmest gået sport i at følge med dig herinde , nu er det vist snart på tide at vi får ham at se Mon ikke der kommer veer i aften

Held og lykke. Vi for at der snart sker noget

Knus Pernille

Jeg har faktisk siden i går ved 18 tiden ca haft sådan noge kromninger i mave som om det hele folder sig sammen et par gange i timen mon ikke det er pluk veer.

Puha håber snart han kommer ud til mig.

Anmeld

18. februar 2009

Mie A

Han er da helt sikkert på vej - jeg er overbevist om at du er mor inden at der er gået 24 timer

Anmeld

18. februar 2009

mette moren

Diana/Claus skriver:

Hej Piger

Mig igen hi hi

Her de sidste 2 gange jeg har været ude og tisse idag er der kommet sådan noget tyndt lys rød slim ud når jeg har tørt mig altså ud af baby huldet hi hi

Nogen der ved hvad det kan være?

Rigtig dejlig dag til alle

Knus Diana

det havde jeg også med jamie.. he he så skulle der gerne ske noget inden længe

Anmeld

18. februar 2009

starsofheaven

det er slimproppen der er gået nu så.. så er der virkelig ved at ske noget! hvor spændende!!! jeg øsnker dig alt held og lykke med fødslen og fo at du kan holde veerne ude!!! Jeg vil ikke skramme dig det er slet ik sådan ment! Pøj pøj

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

det er slimproppen der er gået nu så.. så er der virkelig ved at ske noget! hvor spændende!!! jeg øsnker dig alt held og lykke med fødslen og fo at du kan holde veerne ude!!! Jeg vil ikke skramme dig det er slet ik sådan ment! Pøj pøj

Hi hi det gør du helle ikke Det gør jo ondt nok mere end man kan tænke sig til men slutter med noget vidunderligt.

Anmeld

18. februar 2009

starsofheaven

Diana/Claus skriver:

Hi hi det gør du helle ikke Det gør jo ondt nok mere end man kan tænke sig til men slutter med noget vidunderligt.

ja det kan du tro, man glemmer helt smerten bag efter man er jo helt optaget af den lille! Det er så vidunderligt, der venter dig noget fantastisk lige rundt om hjørnet min fødsel var igang i 3 døgn.. men misunder dig alligevel nu.. vil meget gerne have en til! så om et går begynder vi igen

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

ja det kan du tro, man glemmer helt smerten bag efter man er jo helt optaget af den lille! Det er så vidunderligt, der venter dig noget fantastisk lige rundt om hjørnet min fødsel var igang i 3 døgn.. men misunder dig alligevel nu.. vil meget gerne have en til! så om et går begynder vi igen

uhh det lyder spændende det glæder vi os til at følge

Anmeld

18. februar 2009

starsofheaven

Diana/Claus skriver:

uhh det lyder spændende det glæder vi os til at følge

hi hi jo tak.. men der er jo lidt tid endnu..

Anmeld

18. februar 2009

Mutti2

Diana/Claus skriver:

Jeg har faktisk siden i går ved 18 tiden ca haft sådan noge kromninger i mave som om det hele folder sig sammen et par gange i timen mon ikke det er pluk veer.

Puha håber snart han kommer ud til mig.

Uhhh.... Så er han da helt sikkert på vej Det er da helt klart en start
hvor mange dage er det nu du er gået over tid

Ja, veer gør ondt. Men jeg synes nu ikke de er uudholdelige, og som "starsofheaven" skriver, så glemmer du det hele så snart han er ude.

Det er så vildt ubeskriveligt. Jeg ville også ønske det var mig igen. Men jeg skal vist lige have fundet manden i mit liv først

Men jeg glæder mig sådan til at høre om din fødsel

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.