Det niver i maven :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej skønne piger.

Jeg sidder lige og bliver lidt bekymret for om det jeg sidder og oplever lige nu er normalt. Jeg sidder helt stille og roligt i sofaen, men i højre af siden af min mave niver det og det gør faktisk ondt  

Jeg ved ikke hvordan plukveer føles, så ville lige høre jer ad om det bare er det?

I morgen er jeg i uge 31, hvis det hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu er det sådan set gået væk igen, nu mærker jeg bare en livlig bebs i stedet

Slet ingen der kan svare på om det er plukveer, eller om jeg bør bekymre mig for det??

Anmeld

20. november 2011

Zelinasmor

rikkeregnbue skriver:

Nu er det sådan set gået væk igen, nu mærker jeg bare en livlig bebs i stedet

Slet ingen der kan svare på om det er plukveer, eller om jeg bør bekymre mig for det??

Sådan føles plukkeveer for mig

De kan specielt nive til hvis du lige har været ude og gå en lang tur eller andet fysisk. Jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

xoxotasha skriver:

Sådan føles plukkeveer for mig

De kan specielt nive til hvis du lige har været ude og gå en lang tur eller andet fysisk. Jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret

Årh det lyder godt  Det gør mig lidt mere rolig.  Men min mave bliver ikke hård som alle andre beskriver at deres gør under plukveer, gør din så heller ikke det?

Anmeld

20. november 2011

Zelinasmor

rikkeregnbue skriver:

Årh det lyder godt  Det gør mig lidt mere rolig.  Men min mave bliver ikke hård som alle andre beskriver at deres gør under plukveer, gør din så heller ikke det?

Det er forskelligt. I starten bev den ikke hård overhovedet. Det var først efter de 35 uger at jeg synes det blev helt stram i det når der kom en plukkeve  Jeg tror egentlig at det er meget forskelligt fra person til person. Men hvis du får ondt på et niveau hvor du ikke kan holde det ud, så synes jeg du skal kontakte lægen

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

xoxotasha skriver:

Det er forskelligt. I starten bev den ikke hård overhovedet. Det var først efter de 35 uger at jeg synes det blev helt stram i det når der kom en plukkeve  Jeg tror egentlig at det er meget forskelligt fra person til person. Men hvis du får ondt på et niveau hvor du ikke kan holde det ud, så synes jeg du skal kontakte lægen

Okay, mange tak  Må hellere lige holde øje med det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.