Jeg har siden jeg var i uge 10+0 været ramt af angst det er foregået med hverdag at have vejrtræknings problemer, jeg føler at jkeg ikke rigtigt kan trække vejret nu har det stået på i en månede undtagen 1 uge hvor det hele forsvandt men vendte tilbage igen 
jeg har haft i alt på denne månede 5 aftener hvor min puls er gået totalt amok og med hjerte banken og rysten i kroppen dette startede først i uge 13 ca men det er ikke slemt mere og jeg oplever det nærmest ikke mere nogen gange kan det godt være der men det er slet ikke slemt og tror at det nok bare er den øgede blodmængde i kroppen der får hjertet til at arbejde mere osv, men i´hvertfald kan jeg godt mærke når det er angsten der overtager min krop 
til min nakkefold scanning så alt perfekt ud ved babyen den var aktiv og alt var som det skulle være og med hjerteslag der hed 160 pr min. hvilket skulle være normalt, min angst form hedder genarelliseret angst og det er noget der kommer af bekymringer osv jeg er sikker på jeg har fået det grundet min graviditet, da jeg har været xtrem bange for at miste og har også været indlagt ca 10 dage i starten da lægen troede at jeg var ved at arboterer det var jeg heldigvis ikke men det har været meget stressende for mig, dog ved jeg ikke hvordan jeg slipper af med angsten igen jeg føler mig ikke bange eller noget men det kommer bare som det vil det med vejrtrækningen er der hver dag og står på hele dagen indtil jeg sover, nogle dage er værre end andre, problemet er at jeg er xtra bange for at barnet tager skade af det og om det dør inde i min mave ved ikke om det lyder urealistisk men det er en stor bekymring for mig er der nogen med samme problem og eller nogen der ved 100 % om mit barn tager skade af det jeg er nu 14 +6 uger henne i min graviditet.
mvh Louise.
Anmeld