Hej 
Han både elsker og tænder stadig på dig!!
Jeg skal føde senere i aften, og har veer nu.
Det er ganske normalt at mænd ikke bryder sig om at have sex når der begynder at komme mave på, det har ikke noget med dig at gøre men med babyen! 
Mange mænd føler enten at barnet ved hvad der forgår i mens i har sex, at han skader barnet eller at der er tilstedeværelse af en anden person.
Min kæreste var i starten MEGET bange for at have sex med mig, og det var fra 4-5 måned, jeg fortalte ham hvordan jeg følte og derefter fortalte han mig at han var virkelig bange for at der skulle ske noget med den lille, han ville rigtig gerne have sex men var bange for det, så vi startede stille og roligt om aften med at putte, til at til sidst kom op på mig, og lå på mig, i starten holdte han lidt afstand men det hjalp ham meget at jeg fortalte ham at barnet godt kunne tåle det, og ikke ville tage skade af det, og holdte ham i hånden.
Da vi så var kommet længere hen fandt vi bare andre positioner at have sex i da det blev lidt svært med maven 
Snak med ham om det, fortæl ham at han hverken vil skade barnet, eller at barnet ikke kan mærke, føle eller ved hvad der forgår.
Han kan nok ikke komme helt fra det hvis han føler at barnet er til stede, og det er jo fordi han tænker ovre i "fædre hjernen" med at det er ikke okay at have sex, men bare fortæl ham at det nok skal gå!
Held & Lykke! 
Mvh. Amalie.
Anmeld